!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Bottas
1.198

- Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #315 Gepost op: 1 augustus 2024, 14:53:28 »
Citaat van: DanielH92 op  1 augustus 2024, 12:57:11
Citaat van: DanielH92 op  1 augustus 2024, 12:57:11
Dan had ik het wel geweten. Google Maps voor €0 met verkeersinformatie tot op de minuut nauwkeurig. Waarom zou je nog tobben met ingebouwde kaarten..
Zo is dat! Gemak dient de mens.
En in de UK kom ik toch nooit.
*

Stiggy
529

• Type Alfa: Giulia Veloce
    - Super Alfist
« Reactie #316 Gepost op: 1 november 2024, 15:19:12 »
Even opletten als je de v23.0.0 kaart download. In de download via het mopar portal zit (zat?) alleen oost europa, een bug die kennelijk al eerder voorgekomen is. Ik heb hem ergens vorige week gedownload en kan me inderdaad niet herinneren dat ik de gebruikelijke 2 foldertjes gezien heb. Ondertussen is mijn mopar licentie verlopen dus ik kan niet zien of het ondertussen gefixt is. Heb het bestand meteen op een USB stikje gepleurd maar gelukkig nog niet geïnstalleerd, want dan ben je redelijk de sjaak (je kunt niet terug naar een oudere versie).

Meer info en een link daar de een v23.0.0 versie waar wel west- en oost-europa samen inzit: hier op alfaowner.
*

erwin.mvdb
41

• Type Alfa: Stelvio 2.0 280pk Veloce
  • *
    - Startende Alfist
  • AR Stelvio 2.0 280pk Veloce AWD [Squadra tuning]
    • Erwin Maassen van den Brink
« Reactie #317 Gepost op: 7 november 2024, 15:03:57 »
Citaat van: Stiggy op  1 november 2024, 15:19:12
Citaat van: Stiggy op  1 november 2024, 15:19:12
Even opletten als je de v23.0.0 kaart download. In de download via het mopar portal zit (zat?) alleen oost europa, een bug die kennelijk al eerder voorgekomen is. Ik heb hem ergens vorige week gedownload en kan me inderdaad niet herinneren dat ik de gebruikelijke 2 foldertjes gezien heb. Ondertussen is mijn mopar licentie verlopen dus ik kan niet zien of het ondertussen gefixt is. Heb het bestand meteen op een USB stikje gepleurd maar gelukkig nog niet geïnstalleerd, want dan ben je redelijk de sjaak (je kunt niet terug naar een oudere versie).

Meer info en een link daar de een v23.0.0 versie waar wel west- en oost-europa samen inzit: hier op alfaowner.

Ik was ook te snel en had alleen wegen vanaf Duitsland naar het oosten maar de juiste versie(s) staat er nu wel.
*

Stiggy
529

• Type Alfa: Giulia Veloce
    - Super Alfist
« Reactie #318 Gepost op: 11 november 2024, 14:19:28 »
Ik had Map update service verlengd voor mijn vorige Giulia. Die heb ik na 3 maanden ingeruild op een nieuwere die ik in mijn Mopar account ook toe kon voegen (via de VIN code). Er zat nog tot oktober dit jaar MapCare op, nu verlopen dus.

Beetje jammer dat ik in mijn account nu mijn oude Giulia (die ik niet meer heb) zie staan met nog 3 jaar jaar door mij betaalde updates, en mijn huidige waar ik geen kaarten meer voor kan updaten. Alfa Customer Service wil/kan mijn MapCare verlenging niet omzetten naar mijn nieuwe auto/VIN omdat het aan de VIN gekoppeld is. Zou ik nog een keer kunnen dokken dus, maar goed, zo werkt het. Had gehoopt op iets meer flexibiliteit.  :(
*

DanaBanana
945

- Super Alfist
« Reactie #319 Gepost op: 8 december 2024, 22:52:17 »
Inmiddels is versie 1141 beschikbaar (release dat 14-11-2024).