!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Dan had ik het wel geweten. Google Maps voor €0 met verkeersinformatie tot op de minuut nauwkeurig. Waarom zou je nog tobben met ingebouwde kaarten..
Even opletten als je de v23.0.0 kaart download. In de download via het mopar portal zit (zat?) alleen oost europa, een bug die kennelijk al eerder voorgekomen is. Ik heb hem ergens vorige week gedownload en kan me inderdaad niet herinneren dat ik de gebruikelijke 2 foldertjes gezien heb. Ondertussen is mijn mopar licentie verlopen dus ik kan niet zien of het ondertussen gefixt is. Heb het bestand meteen op een USB stikje gepleurd maar gelukkig nog niet geïnstalleerd, want dan ben je redelijk de sjaak (je kunt niet terug naar een oudere versie).Meer info en een link daar de een v23.0.0 versie waar wel west- en oost-europa samen inzit: hier op alfaowner.