!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

*

Timothy84
553

  • Type Alfa: Giulia Super 2,2 136pk
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.vrl-simracing.be
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #135 Gepost op: 4 november 2020, 15:15:51 »
nog altijd niet in orde? Of ondertussen wel?
Vroeger 1,4MA Giulietta 163pk. GT diesel 150 pk,topzetels mis ze nog steeds
Nu Giulia Super 2,2 136 pk maar Squadra heeft een paar paardjes extra op de wei gezet. :p
*

Fritsie
131

  • ***
    - Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #136 Gepost op: 17 november 2020, 10:37:56 »
Citaat van: Timothy84 op  4 november 2020, 15:15:51
Citaat van: Timothy84 op  4 november 2020, 15:15:51
nog altijd niet in orde? Of ondertussen wel?

Het werkt bij mij in ieder geval, gisteren het navigatiesysteem kunnen updaten.
Alfa Romeo Giulia 2.0 T Super 280pk AT
*

Woodstock 69
7

  • Type Alfa: Giulia
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #137 Gepost op: 23 november 2020, 11:27:00 »
Krijg net een melding, dat er een nieuwe kaart beschikbaar is, versie 1052 publicatiedatum 29-7-2020. Op 14-10-2020 heb ik versie 1056 gedownload en geïnstalleerd. Vanwaar een melding van een oudere versie?
Eerdere Alfa's: Giulia 1300 TI, 156 2.5 V6 24V, 159 1.9 JTS , 159 2.2 JTS.
*

Ruud_Enschede
864

  • Type Alfa: Giulia 2.2 jtd
  • *****
    - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #138 Gepost op: 26 november 2020, 11:15:58 »
Hoi Allen,

Ik probeer me aan te melden bij MOPAR, dat lukt uiteindelijk. Echter bij het voertuig registreren geeft hij aan het VIN nummer niet te herkennen. Heel vreemd.

Iemand een idee hoe dat kan?? Het betreft wel een leaseauto. Kan het zijn dat deze al door de garage geregistreerd is en hem daarom niet herkent??
*

Bianco156
298

  • Type Alfa: Alfa Romeo Giulia 2.2 D
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
  • Always looking for another ( A.L.F.A)
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #139 Gepost op: 26 november 2020, 11:53:37 »
dag

Dat weet ik niet maar ben zelf bezig om contract te verlengen maar ( CHR Udo Hengelo alfa dealer) maar dat krijgt men daar niet voorelkaar.
Weet nu niet hoe verder.
Junior 1600 
Alfetta GT
Alfa 33 Sportwagon
156 1.8  Bianco Polare
156 sport wagon 19 JTD 16v ( Tunex )
159 sportwagon   1.9 JTDM (Squadra)
Giulia 2.2D       222PK ( Savali)
Giulia 2.2D  8T 242PK ( Squadra)
*

jwq
2.618

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #140 Gepost op: 26 november 2020, 12:35:24 »
dag

Dat weet ik niet maar ben zelf bezig om contract te verlengen maar ( CHR Udo Hengelo alfa dealer) maar dat krijgt men daar niet voorelkaar.
Weet nu niet hoe verder.

Hoor ik vaker met andere dealers   ;)
Snap niet waarom ze het niet gewoon mogelijk maken om online te verlengen.....
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

DanaBanana
759

  • *****
    - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #141 Gepost op: 11 december 2020, 20:09:07 »
Voor wat betreft de updates: Begin dit jaar was mijn Stelvio 3 jaar en moest het abonnement dus verlengd worden. Op de Mopar-site niks te vinden over hoe of wat, behalve 'contacteer een dealer'.

Ongeveer gelijktijdig begon Alfa met een reclame-campagne via mail over de updates: 130 euro, te regelen via de dealer. Sindsdien staat het op mijn to do lijstje, maar tot nog toe steeds uitgesteld vanwege alle verhalen hier en elders van/over mede-Alfisten en dealers die vastlopen.

Toevallig ontving ik zojuist weer 'ns een reclame-mail van Alfa over de kaart-updates. Blijkbaar hebben ze na al die maanden de campagne hervat. Laten we hopen dat dat betekent dat ze eindelijk het achterliggende proces en techniek op orde hebben.

Ik ga bij het eerstvolgende bezoek aan mijn dealer (waar ik alle vertrouwen in heb) maar 'ns een poging wagen...
*

MarioDelMonaco
39

  • Type Alfa: Giulia 2.0 & Spider 3.0
  • *
    - Startende Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #142 Gepost op: 15 december 2020, 15:43:46 »


Update:  Engelstalig deel van de maps.mopar.eu site doet het weer. Versie 1061 is downloadable voor 6,5” navigatie.
2 x 33 1.3, 155 1.7, 155 2.0, 166 v6, spider v6, Giulia 2.0
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #143 Gepost op: 25 januari 2021, 19:40:40 »
Voor wat betreft de updates: Begin dit jaar was mijn Stelvio 3 jaar en moest het abonnement dus verlengd worden. Op de Mopar-site niks te vinden over hoe of wat, behalve 'contacteer een dealer'.

Ongeveer gelijktijdig begon Alfa met een reclame-campagne via mail over de updates: 130 euro, te regelen via de dealer. Sindsdien staat het op mijn to do lijstje, maar tot nog toe steeds uitgesteld vanwege alle verhalen hier en elders van/over mede-Alfisten en dealers die vastlopen.

Toevallig ontving ik zojuist weer 'ns een reclame-mail van Alfa over de kaart-updates. Blijkbaar hebben ze na al die maanden de campagne hervat. Laten we hopen dat dat betekent dat ze eindelijk het achterliggende proces en techniek op orde hebben.

Ik ga bij het eerstvolgende bezoek aan mijn dealer (waar ik alle vertrouwen in heb) maar 'ns een poging wagen...

130 euro om de kaarten eenmalig te updaten? Dan ga ik denk ik toch maar Android Auto retrofitten met zo'n extra box in de auto.
Of heeft iemand toevallig nog wat bestandjes liggen, of zou die willen kopiëren en delen? Bizar dat Alfa dit nog altijd niet voor elkaar heeft.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

jwq
2.618

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #144 Gepost op: 25 januari 2021, 19:52:23 »
......
130 euro om de kaarten eenmalig te updaten? Dan ga ik denk ik toch maar Android Auto retrofitten met zo'n extra box in de auto.
Of heeft iemand toevallig nog wat bestandjes liggen, of zou die willen kopiëren en delen? Bizar dat Alfa dit nog altijd niet voor elkaar heeft.

Nee, 130 euro voor een nieuw 3-jarig abonnement, met elke 3 maanden een nieuwe kaart, via de site te downloaden .... ;)
En een willekeurig bestand gebruiken lukt niet, de bijbehorende license file is gekoppeld aan het VIN nummer vd auto
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #145 Gepost op: 25 januari 2021, 20:03:03 »
......
130 euro om de kaarten eenmalig te updaten? Dan ga ik denk ik toch maar Android Auto retrofitten met zo'n extra box in de auto.
Of heeft iemand toevallig nog wat bestandjes liggen, of zou die willen kopiëren en delen? Bizar dat Alfa dit nog altijd niet voor elkaar heeft.

Nee, 130 euro voor een nieuw 3-jarig abonnement, met elke 3 maanden een nieuwe kaart, via de site te downloaden .... ;)
En een willekeurig bestand gebruiken lukt niet, de bijbehorende license file is gekoppeld aan het VIN nummer vd auto

Dat valt inderdaad dan nog wel mee. Dat gekoppeld aan het VIN nummer ken ik trouwens... Soms wordt dat gecommuniceerd maar is het in de praktijk helemaal niet van invloed, of het is in het bestand zo te herschrijven/typen.
Enfin, het blijft bijzonder. Kijk eens hoe de Koreaanse merken dit doen.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

jwq
2.618

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #146 Gepost op: 25 januari 2021, 20:07:58 »
.....
Dat valt inderdaad dan nog wel mee. Dat gekoppeld aan het VIN nummer ken ik trouwens... Soms wordt dat gecommuniceerd maar is het in de praktijk helemaal niet van invloed, of het is in het bestand zo te herschrijven/typen.
Enfin, het blijft bijzonder. Kijk eens hoe de Koreaanse merken dit doen.

Daarvoor hoef ik niet bij de Koreanen te kijken.... :)   Heb zelf ook nog een losse TomTom, zit levenslange kaart update op, met kaarten die via ingebouwde WiFi gedownload worden ;)
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #147 Gepost op: 25 januari 2021, 20:39:01 »
.....
Dat valt inderdaad dan nog wel mee. Dat gekoppeld aan het VIN nummer ken ik trouwens... Soms wordt dat gecommuniceerd maar is het in de praktijk helemaal niet van invloed, of het is in het bestand zo te herschrijven/typen.
Enfin, het blijft bijzonder. Kijk eens hoe de Koreaanse merken dit doen.

Daarvoor hoef ik niet bij de Koreanen te kijken.... :)   Heb zelf ook nog een losse TomTom, zit levenslange kaart update op, met kaarten die via ingebouwde WiFi gedownload worden ;)
It's amazing!
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Bianco156
298

  • Type Alfa: Alfa Romeo Giulia 2.2 D
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
  • Always looking for another ( A.L.F.A)
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #148 Gepost op: 26 januari 2021, 08:41:06 »
Voor wat betreft de updates: Begin dit jaar was mijn Stelvio 3 jaar en moest het abonnement dus verlengd worden. Op de Mopar-site niks te vinden over hoe of wat, behalve 'contacteer een dealer'.

Ongeveer gelijktijdig begon Alfa met een reclame-campagne via mail over de updates: 130 euro, te regelen via de dealer. Sindsdien staat het op mijn to do lijstje, maar tot nog toe steeds uitgesteld vanwege alle verhalen hier en elders van/over mede-Alfisten en dealers die vastlopen.

Toevallig ontving ik zojuist weer 'ns een reclame-mail van Alfa over de kaart-updates. Blijkbaar hebben ze na al die maanden de campagne hervat. Laten we hopen dat dat betekent dat ze eindelijk het achterliggende proces en techniek op orde hebben.

Ik ga bij het eerstvolgende bezoek aan mijn dealer (waar ik alle vertrouwen in heb) maar 'ns een poging wagen...

130 euro om de kaarten eenmalig te updaten? Dan ga ik denk ik toch maar Android Auto retrofitten met zo'n extra box in de auto.
Of heeft iemand toevallig nog wat bestandjes liggen, of zou die willen kopiëren en delen? Bizar dat Alfa dit nog altijd niet voor elkaar heeft.


Ik heb ze net op USB stick gezet laat maar weten als je iets wil proberen!
Junior 1600 
Alfetta GT
Alfa 33 Sportwagon
156 1.8  Bianco Polare
156 sport wagon 19 JTD 16v ( Tunex )
159 sportwagon   1.9 JTDM (Squadra)
Giulia 2.2D       222PK ( Savali)
Giulia 2.2D  8T 242PK ( Squadra)
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: nieuwe kaart : 1026
« Reactie #149 Gepost op: 26 januari 2021, 08:45:44 »
Voor wat betreft de updates: Begin dit jaar was mijn Stelvio 3 jaar en moest het abonnement dus verlengd worden. Op de Mopar-site niks te vinden over hoe of wat, behalve 'contacteer een dealer'.

Ongeveer gelijktijdig begon Alfa met een reclame-campagne via mail over de updates: 130 euro, te regelen via de dealer. Sindsdien staat het op mijn to do lijstje, maar tot nog toe steeds uitgesteld vanwege alle verhalen hier en elders van/over mede-Alfisten en dealers die vastlopen.

Toevallig ontving ik zojuist weer 'ns een reclame-mail van Alfa over de kaart-updates. Blijkbaar hebben ze na al die maanden de campagne hervat. Laten we hopen dat dat betekent dat ze eindelijk het achterliggende proces en techniek op orde hebben.

Ik ga bij het eerstvolgende bezoek aan mijn dealer (waar ik alle vertrouwen in heb) maar 'ns een poging wagen...

130 euro om de kaarten eenmalig te updaten? Dan ga ik denk ik toch maar Android Auto retrofitten met zo'n extra box in de auto.
Of heeft iemand toevallig nog wat bestandjes liggen, of zou die willen kopiëren en delen? Bizar dat Alfa dit nog altijd niet voor elkaar heeft.


Ik heb ze net op USB stick gezet laat maar weten als je iets wil proberen!

Hey Dennis! Dat is een top aanbod! Maar heb jij het 8.8 of het kleinere scherm? Daar schijnt wel een verschil in de zitten toch @jwq
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1