!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik heb het eigenlijk niet nodig (want een CarPlay module laten plaatsen) maar ik wou mijn Alfa systeem toch ook up to date hebben (kaarten waren nooit ge-update dus amper bruikbaar). In de pauze dus even bij de dealer langs geweest om €130,- te pinnen en op mijn mobiel gechecked of Map Care verlengd werd voordat ik weg ging. Ging goed, binnen een paar minuten sprong de "expired" melding op de mopar site naar "map available". Ik zie nu versie 1126 voor Europa beschikbaar. Release date: 2024-01-24. Size: 10.9GB(size verbaasd me een beetje, ik dacht hier te lezen dat ze groter waren? Ik heb een 2017 model met 8,8" scherm).Binnenkort maar eens downloaden en proberen te updaten.
@hetbegonmeteen33 : ik had dat laatst ook, met geen mogelijkheid lukte het registreren niet. Tot ik eens in mijn wachtwoordmanager ging kijken. Et voila: een account bij Mopar. Vervolgens kon ik zo inloggen.Je kunt eens proberen om de cookies enzo te verwijderen (wel browser daarna sluiten en opnieuw opstarten). En/of een incognitosessie starten en kijken wat er dan gebeurt
Citaat van: Robert69 op 31 maart 2024, 20:01:03@hetbegonmeteen33 : ik had dat laatst ook, met geen mogelijkheid lukte het registreren niet. Tot ik eens in mijn wachtwoordmanager ging kijken. Et voila: een account bij Mopar. Vervolgens kon ik zo inloggen.Je kunt eens proberen om de cookies enzo te verwijderen (wel browser daarna sluiten en opnieuw opstarten). En/of een incognitosessie starten en kijken wat er dan gebeurtBedankt voor je tips! Tsja, dat was ook mijn eerste gedachte. Maar nee: er stond niets ouds in mijn wachtwoordbeheerder.Incognito via Firefox kan ik inderdaad nog wel even proberen na een harde verwijdering van alle cache met Ctrl-F5 . Wie weet.(NB: ik heb het ook al geprobeerd via een VPS (niet-NL) die ik heb, maar ook dat leidde enkel tot foutmeldingen 😬)
Citaat van: hetbegonmeteen33 op 31 maart 2024, 21:38:37Citaat van: Robert69 op 31 maart 2024, 20:01:03@hetbegonmeteen33 : ik had dat laatst ook, met geen mogelijkheid lukte het registreren niet. Tot ik eens in mijn wachtwoordmanager ging kijken. Et voila: een account bij Mopar. Vervolgens kon ik zo inloggen.Je kunt eens proberen om de cookies enzo te verwijderen (wel browser daarna sluiten en opnieuw opstarten). En/of een incognitosessie starten en kijken wat er dan gebeurtBedankt voor je tips! Tsja, dat was ook mijn eerste gedachte. Maar nee: er stond niets ouds in mijn wachtwoordbeheerder.Incognito via Firefox kan ik inderdaad nog wel even proberen na een harde verwijdering van alle cache met Ctrl-F5 . Wie weet.(NB: ik heb het ook al geprobeerd via een VPS (niet-NL) die ik heb, maar ook dat leidde enkel tot foutmeldingen 😬)Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Ik weet dat Firefox niet wordt ondersteund door de toko waar ik werk. Leidt daarom vaak tot onverwachte en onverklaarbare problemen.Je zou verwachten dat zo'n organisatie de boel wel op orde heeft. Maar ze zijn bij lange na niet de enigen. Zoveel bedrijven met beroerde websites, zowel inhoudelijk als technisch.
Vreemd! Ik heb nog niet zo lang geleden ook een account gemaakt bij https://maps.mopar.eu/en. Dat ging vrij probleemloos. (MacOS, Safari) . Kan me vaag herinneren dat ik 1x een password reset heb moeten doen, maar voor de rest alles vrij pijnloos. Misschien is de site even wispelturig als Italiaanse elektronica Wellicht even proberen via customer care? https://www.mopar.eu/eu/en/customer-care?adobe_mc_ref=