!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik wacht in spanning af wat er komen gaat.Plannen zijn er om te veranderen, maar zou zo maar 'ns kunnen dat ik volgend jaar ga kiezen tussen de nieuwe Stelvio, de vernieuwde Mazda CX-60 en de Volvo XC60. Uiteraard heeft de Stelvio voorlopig ongezien de voorkeur.
Zou dit niet eerder de nieuwe Giulia zijn? Die krijgt crossover trekjes en zou dus niet langer een traditionele sedan zijn. Dan lijkt een fastback achtige lijn voor de hand te liggen, omdat de Stelvio immers de SUV blijft. En op de plaatjes lijk je tocht een schuinere achterkant te zijn dan bij de huidige Stelvio 🤔
Citaat van: DanaBanana op 22 maart 2025, 13:14:12Ik wacht in spanning af wat er komen gaat.Plannen zijn er om te veranderen, maar zou zo maar 'ns kunnen dat ik volgend jaar ga kiezen tussen de nieuwe Stelvio, de vernieuwde Mazda CX-60 en de Volvo XC60. Uiteraard heeft de Stelvio voorlopig ongezien de voorkeur.Volvo XC60 zou ik echt niet doen als ik jou was. Schijnen een heel hardnekkig probleem te hebben: eenmaal op de linkerbaan kunnen ze niet meer terug naar de rechterbaan
Citaat van: Robert69 op 22 maart 2025, 14:54:35Citaat van: DanaBanana op 22 maart 2025, 13:14:12Ik wacht in spanning af wat er komen gaat.Plannen zijn er om te veranderen, maar zou zo maar 'ns kunnen dat ik volgend jaar ga kiezen tussen de nieuwe Stelvio, de vernieuwde Mazda CX-60 en de Volvo XC60. Uiteraard heeft de Stelvio voorlopig ongezien de voorkeur.Volvo XC60 zou ik echt niet doen als ik jou was. Schijnen een heel hardnekkig probleem te hebben: eenmaal op de linkerbaan kunnen ze niet meer terug naar de rechterbaan Rijdt anders wel erg lekker hoor zo'n Volvo XC60 met echt geweldige stoelen.Heb er een keer één als leen auto mee gehad.
Doelde meer op het feit dat Volvo's in het algemeen en Volvo SUV's in het bijzonder echt notoire linksrijders zijn. Zelfs Mercedessen en BMW's gaan nog aan de kant als je achter ze zit. Volvo-rijders niet. No offense natuurlijk Ben wel benieuwd naar de nieuwe Gulia en Stelvio. Las al meerdere keren dat er mogelijk toch nog een V6 in de pijplijn zit voor het topmodel
Ik vindt de auto verschrikkelijk als het de voorkant gaat krijgen zoals de Junior en dan heb ik het nog helemaal niet over de verlichting achter in soort v vorm, ik hoop dat ze bij Stellantis er nog een beetje een Alfa er van gaan maken, maar ik loop nog over van blijdschap.
Citaat van: Alfa 147 Ti op 25 maart 2025, 18:52:03Ik vindt de auto verschrikkelijk als het de voorkant gaat krijgen zoals de Junior en dan heb ik het nog helemaal niet over de verlichting achter in soort v vorm, ik hoop dat ze bij Stellantis er nog een beetje een Alfa er van gaan maken, maar ik loop nog over van blijdschap.Knap dat je dat al weet over een auto waarvan alleen Photoshops van hobbyisten en foto's in de sneeuw, zwaar ingepakt in camouflage, bekend zijn.Een echte Alfist die overloopt van blijdschap bij een nieuw model is sowieso een zeldzaamheid. Meestal is het de eerste twee jaar niks en vooral geen echte Alfa. Daarna trekt het oordeel meestal wel bij.