!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ook erg benieuwd naar de kosten idd. Wil de Q t.z.t. ook laten spoelen.
Ik heb mijn Volvo automaat bij GS Powerflush laten spoelen en voorzien van nieuwe olie. Was aanzienlijk goedkoper dan 800 euro. Reinigingsmiddel weet ik niet of dat gebruikt is. Maar Volvo heeft dan ook een Aisin automaat.Gery Slot, de eigenaar en volgens hemzelf degene die de machine heeft bedacht die nu bij veel Volvo dealers staat kwam deskundig over en is inderdaad op het Volvo forum een begrip.
Citaat van: __1337__ op 7 februari 2022, 22:24:45Citaat van: __1337__ op 7 februari 2022, 22:24:45Ook erg benieuwd naar de kosten idd. Wil de Q t.z.t. ook laten spoelen.Prijs bij Autrans is 525 incl. Ik heb het ook wel iets goedkoper gezien voor net onder de 500. Bij ZF in Delfgauw is het een stuk duurder maar daar doen ze ook wel meer voor. Als prijzen lager worden moet je je afvragen of ze wel de originee olie gebruiken. Met name de ZF olie maakt het duur.