!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

zwarte_was
21

  • Type Alfa: 147
  • *
    - Startende Alfist
Re: Opties opties opties
« Reactie #60 Gepost op: 15 februari 2021, 20:58:19 »
Citaat van: grigio vesuvio op  6 februari 2021, 14:07:40
Citaat van: grigio vesuvio op  6 februari 2021, 14:07:40
Wauw! Gefeliciteerd!! En ook nog zo’n beetje de mooiste samenstelling wat mij betreft. Ik heb dezelfde alleen rode remklauwen en helaas geen HK en Performance Pack. Goede keuze hoor! Hier ga je geen spijt van krijgen....

Ben niet zo'n audio freak maar HK was n.a.v. het (virtuele) autosalon "gratis" (nou ja, gaat gewoon af van de korting die je anders zou krijgen). Dat Performance pak, tja... toen ik met de diesel aan de stoplichten eens stevig doorduwde ging ie achteraan toch lichtjes opzij (wat had je verwacht, op zomerbanden bij 0°C, smeltende sneeuw en een zebrapad) dus heb ik mezelf wijsgemaakt dat een sperdiff toch wat extra zekerheid biedt (toch in het geval van asymmetrische grip). Heb het performance pak dus gekozen uit veiligheidsoverwegingen...
*

zwarte_was
21

  • Type Alfa: 147
  • *
    - Startende Alfist
Re: Opties opties opties
« Reactie #61 Gepost op: 15 februari 2021, 21:00:42 »
Citaat van: Milan.M op  6 februari 2021, 14:38:42
Citaat van: Milan.M op  6 februari 2021, 14:38:42
Klinkt als een hele mooie spec!
Tabasco leer met donkere hemel is sowiezo een “JA” van mij .

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en laat de plaatjes maar komen als het zover is.
Leder en elektrische stoelen hoeven voor mij niet maar ik wil wel flink wat zijdelingse steun. Dan kan je niet veel anders dan voor de Veloce-stoelen gaan.
*

zwarte_was
21

  • Type Alfa: 147
  • *
    - Startende Alfist
Re: Opties opties opties
« Reactie #62 Gepost op: 15 februari 2021, 21:06:29 »
Helemaal mooi! Je gaat geen spijt krijgen van de 2.0T, vooral als je even een middagje tijd neemt om even langs Stephan te gaan (Squadra).

Incl de ADAS2... Hmm..

Ritje Nunspeet staat inderdaad op de planning, maar eerst even bekijken hoe het met de standaard versie gaat. Heb het gevoel dat ik in het begin flink op mijn tellen zal moeten passen, toch wat de snelheidsbeperkingen betreft.

Twee jaar geleden zou ik gezworen hebben dat ik nooit geld zou neerleggen voor zoiets als ADAS2 maarrrrr... ik zou het mezelf nooit vergeven van een ongeval te hebben terwijl het met een optie van 400€ te vermijden was. Al is en blijft de belangrijkste factor uiteraard de M/V/X in de stoel linksvoor.

Anyway, ik hoop op een mooie lange zomer. Foto's en ervaringen volgen uiteraard.
*

SirLancelot
126

  • Type Alfa: Giulia 2.0T
  • ***
    - Alfist
Re: Opties opties opties
« Reactie #63 Gepost op: 17 februari 2021, 11:41:59 »
Helemaal mooi! Je gaat geen spijt krijgen van de 2.0T, vooral als je even een middagje tijd neemt om even langs Stephan te gaan (Squadra).

Incl de ADAS2... Hmm..

Ritje Nunspeet staat inderdaad op de planning, maar eerst even bekijken hoe het met de standaard versie gaat. Heb het gevoel dat ik in het begin flink op mijn tellen zal moeten passen, toch wat de snelheidsbeperkingen betreft.

Twee jaar geleden zou ik gezworen hebben dat ik nooit geld zou neerleggen voor zoiets als ADAS2 maarrrrr... ik zou het mezelf nooit vergeven van een ongeval te hebben terwijl het met een optie van 400€ te vermijden was. Al is en blijft de belangrijkste factor uiteraard de M/V/X in de stoel linksvoor.

Anyway, ik hoop op een mooie lange zomer. Foto's en ervaringen volgen uiteraard.

Als je de massimo neemt, kan je op A stand gewoon de standarde 200pk ervaren.
Doe ik ook nog steeds tot nu toe, op lange snelweg rit die flitsgevoelig is of met trajectcontrole doe ik het gewoon in A.
Ook de schoolrun met koude motor etc, gewoon in A.
Maar zodra de motor warm is en op een leuk stukje weg beland, in D en jah, genieten!
Je kan dus elke keer weer genieten van een extra 100pk, is echt leuk :D
Want pekatjes went heel snel!
Giulia 2.0T A/T, Bianco Alfa, Red Veloce Interior, Squadra Massimo