!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Dan zal ie wel blijven ja!An offer you can't refuse, is meestal wishfull thinking.Zeker nu met de aanstaande veranderingen. Die haal je er nooit meer uit. Dat doe je voor jezelf.
Camber voor naar +/- 1.5 graden Gr Ron
Zo das nog eens een open deur, inderdaad moet iedereen zijn keuze maken, ook jij met je aanname. Als je echt wat langer meeloopt zou je “zogenaamd” wel hebben weggelaten. Dus dat langer meelopen zal wel van dat korreltje zout zijn. Is een aanname van mij en geen zogenaamde. En voor als je het in een ander draadje weer vraagt, de Giulia blijft………………………………… denk ik. Gr Ron
Tsja... je kunt het ook niet doen. Bij welk probleem hoort deze oplossing?
Citaat van: DanaBanana op 1 september 2024, 13:06:24Citaat van: DanaBanana op 1 september 2024, 13:06:24Tsja... je kunt het ook niet doen. Bij welk probleem hoort deze oplossing?Dat is met het meeste aan "mods" die we doen toch? De Giulia is "out of de box" een geweldig apparaat, maar het kan altijd beter. En beter is niet voor iedereen hetzelfde (gelukkig maar). Ik weet niet of je het verschil hebt gevoeld wanneer je met meer negatief camber rijdt, maar kan je garanderen dat je dat voelt. Een auto stuurt dan zoveel beter in en het onderstuur wordt weggepoetst. Dat rijdt zoveel beter/vermakelijker, zeker met een achterwielaangedreven auto. Dus ik begrijp het zeker wel en ben zeer benieuwd naar de bevindingen.