!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
@Ron Wat een prachtige auto heb je, Ron! *Gespot op de A15 👋🏼
Geweldig Ron! Super super bedankt voor die informatie!Was er iemand die de conversie ook echt zo gedaan heeft ergens huiverig over de grote van de remblokken en het raakvlak van de schijven ik verschaft dat de blokken er net iets overheen vallen ergens. Maar misschien heb ik dat helemaal mis..
Citaat van: Marcel1979 op 20 november 2024, 14:02:44@Ron Wat een prachtige auto heb je, Ron! *Gespot op de A15 👋🏼Ik moest afgelopen woensdag bij Rotterdam Airport zijn, reed in de auto van vrouwlief achter een zwarte Giulia met Veloce pakket en Q spoiler op de kofferbak. Wat een schitterend ding, nam de afslag Spaanse Polder. Was jij dat toevallig ? Als het zout is weg geregend ga ik weer eens ff de Giulia wakker maken. Gr Ron
Ik hou helemaal niet van die oude karretjes, maar deze vind ik dan wel weer tof!