!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Hij staat dus wel bij Talsma Heerenveen, ik ging eerst naar Wijma maar die doet geen onderhoud meer.Ik heb ook wel een gedachte wat het resultaat zal zijn.
Nou heb de Giulia terug zonder werkende sensoren achter en wel wat euro's lichter.Vandaag de fietsendrager achter de Giulia en vergeet ik de stekker te plaatsen, zegt de auto parkeersensoren achter werken niet maak de sensoren schoon. Ook het lampje van de schakelaar naast het stuur van de sensoren gaat branden. Toch gek dat hij wel weet dat er sensoren zijn maar ze doen niks
Ik ben nog niet echt opgeschoten met het probleem. Is er mss ook een zekering die ik kan checken en waar bevindt zich deze indien.Kan ik met MES de sensoren ook testen of eventueel met AlfaOBD. Of kan ik ze op een andere manier checken op een correcte werking Alvast bedankt voor de eventuele informatie
Citaat van: Fries74 op 3 december 2025, 14:21:34Citaat van: Fries74 op 3 december 2025, 14:21:34Ik ben nog niet echt opgeschoten met het probleem. Is er mss ook een zekering die ik kan checken en waar bevindt zich deze indien.Kan ik met MES de sensoren ook testen of eventueel met AlfaOBD. Of kan ik ze op een andere manier checken op een correcte werking Alvast bedankt voor de eventuele informatieIk meen me te herinneren dat je met MES inderdaad de sensoren voor en achter kan uitlezen en testen. Heb je de grijze adapterkabel voor nodig. En de elm327 uiteraard