!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Theo
247

  • Type Alfa: Guilia 2.0T 2019 squadra
  • ***
    - Alfist
Trillende binnenspiegel Guilia.
« Gepost op: 25 juli 2022, 13:13:50 »
Het valt mij op dat de binnenspiegel van de Guilia erg trilt vanaf ongeveer 120 km/h, best irritant eigenlijk. auto trilt zelf niet is goed gebalanceerd en uitgelijnd, kent iemand dit probleem? ik had met al mijn vorige alfa,s geen last van. Groet Theo.
*

jwq
2.620

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Trillende binnenspiegel Guilia.
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2022, 14:15:47 »
zelf geen last van..... Misschien iets los in de bevestiging ?
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

AR2022
141

  • Type Alfa: Giulia
  • ***
    - Alfist
Re: Trillende binnenspiegel Guilia.
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2022, 14:34:20 »
Ja, hier ook hetzelfde. Spiegel in de anti-verblindstand zetten en dan weer goed afstellen helpt soms, maar ik vind het ook niet de meest stabiele achteruitkijkspiegel.

Goede reden om goed door te rijden, heb je 'm minder nodig....... ;) ;D
*

rigsaver
18

  • Type Alfa: Giulia 2.0 Btech
  • *
    - Startende Alfist
  • Zeewater bestendige Alfist
Re: Trillende binnenspiegel Guilia.
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2022, 13:30:47 »
Herkenbaar de mijne doet dit ook, maar dan bijna altijd. Komt in mijn geval door de sportuitlaat die waarschijnlijk wat teveel onder spanning gemonteerd zit.
Didley
*

jwq
2.620

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Trillende binnenspiegel Guilia.
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2022, 14:07:01 »
Ja, hier ook hetzelfde. Spiegel in de anti-verblindstand zetten en dan weer goed afstellen helpt soms, maar ik vind het ook niet de meest stabiele achteruitkijkspiegel.

Heb zelf spiegel met automatische antiverblindingsstand..... Maakt wellicht ook nog uit
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA