!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

AdT
90

  • Type Alfa: Stelvio grigio vesuvio
  • **
    - Junior Alfist
Registreren voor voertuig update lukt niet
« Gepost op: 27 januari 2021, 17:33:17 »
De navigatie van mijn 2018 Stelvio 2.0 wil ik updaten. Ik heb nog recht op gratis updates tot juni. Maar registreren bij mopar lukt niet. Eerst krijg ik een melding dat er al een account is. Okay inloggen dan maar, nieuw wachtwoord gemaakt. Opnieuw inloggen: invalid password or email. Zucht. Het probleem in de chat voorgelegd en ze zullen contact opnemen. Paar dagen later een telefoontje uit Italie. Vriendelijke mijnheer met wat suggesties die geen van allen werken. Pfff.
Ik denk slim zijn en ga een nieuwe account maken op het emailadres van mijn vrouw. Prima, er komt een link in haar email om op te klikken en dan is de registratie rond. Nou niet dus, want nu krijg ik bij het inloggen dus weer de melding invalid email/password.
Nu weet ik het echt even niet meer.
Iemand een tip of mag ik van iemand een usb stick met de nieuwste software gebruiken? Kosten uiteraard voor mijn rekening.
Oh ja, de auto heb ik in Duitsland gekocht bij Jansen in Aken, dus ivm corona niet echt te doen nu.
*

jwq
2.620

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Registreren voor voertuig update lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2021, 17:46:14 »
welk webadres gebruik je om in te loggen ? Deze? https://maps.mopar.eu/

je kunt het ook hier proberen
https://owners.mopar.eu/alfaromeo/alfaromeo-nl/nl/registratie

is beetje verwarrend allemaal ;)
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

AdT
90

  • Type Alfa: Stelvio grigio vesuvio
  • **
    - Junior Alfist
Re: Registreren voor voertuig update lukt niet
« Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2021, 18:24:51 »
@jwq Ik heb ze allebei geprobeerd, maar noppes.
*

HeMaN
139

  • Type Alfa: Guilia 2.2 Business Super
  • ****
    Amico del club - Alfist
Re: Registreren voor voertuig update lukt niet
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2021, 20:41:33 »
Hele late reactie, maar misschien loopt iemand ook tegen dit topic aan op zoek naar een oplossing.
Bij mij bleek het in het wachtwoord dat ik wilde gebruiken voor het account te zitten. Gebruik geen speciale tekens en dan werkt het wel ...
156 SW 2.0 TS Squadra Massimo
156 SW 2.0 JTS Selespeed
159 SW 1.9 JTDm  Q-tronic Squadra Massimo & WMI
Giulia 2.2 JTDm AE Squadra Massimo

Bekijk ze hier