!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik heb bij de dealer de HK installatie ook in een andere Stelvio en een Guilia beluisterd: zelfde resultaat.... 'Aftersales' is er mee bezig maar het blijft tot nu toe stil..... Omdat ik een 'showroommodel' heb gekocht had ik het natuurlijk niet voor het uitkiezen: sterker nog: de geluidsinstallatie heb ik niet eens uitgeprobeerd bij de proefrit, maar je kan je voorstellen dat je aandacht bij zo'n rit niet uitgaat naar de kwaliteit van de geluidsinstalatie ;-).
Bij een goed functionerende geluidsinstallatie wordt de kwaliteit van het geluid er bij de hoogste stand van de lage tonen er niet beter op: klopt als een bus. Het feit dat de kwaliteit van het geluid bij mijn splinternieuwe geluidsinstallatie er wel beter van wordt, zegt wat mij betreft genoeg... ;-)
jep.... bij alle
Klinkt inderdaad als versterker/filter instellingen die niet goed staan af fabriek.
Van welke datum is die firmware update dan? Mijn auto is iets meer dan een maand geleden op kenteken gezet. Ik mag toch hopen dat ze voor die bijna € 1.500,- aan afleveringskosten/pakketten die in rekening zijn gebracht die update wel hebben uitgevoerd ....