!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Toen heb ik contact opgenomen met Stefan, die zijn eigen tuning (terecht!!) verdedigde en eigenlijk zei: dan moet je maar in N rijden op dat soort wegen, en D gebruiken voor de mooie wegen. Maar bij mij in de buurt zijn niet veel mooie wegen ..Uiteindelijk heeft hij het schakelmoment naar 2700 toeren gebracht. En nu is hij helemaal naar mijn zin. Het belangrijkste is dat het gezapige uit de N stand weg is. Dus erg blij met de flexibiliteit squadra in deze!
Citaat van: driftend op 27 januari 2025, 09:22:06Toen heb ik contact opgenomen met Stefan, die zijn eigen tuning (terecht!!) verdedigde en eigenlijk zei: dan moet je maar in N rijden op dat soort wegen, en D gebruiken voor de mooie wegen. Maar bij mij in de buurt zijn niet veel mooie wegen ..Uiteindelijk heeft hij het schakelmoment naar 2700 toeren gebracht. En nu is hij helemaal naar mijn zin. Het belangrijkste is dat het gezapige uit de N stand weg is. Dus erg blij met de flexibiliteit squadra in deze!Tja, ik weet niet of je dit flexibiliteit moet noemen. Stephan is altijd (nogal) overtuigd van z’n eigen kunnen maar als je er objectief naar kijkt is dit natuurlijk niet goed. 3000 tpm bij 80 is niet acceptabel, dan moet je gewoon terug naar de tekentafel en het probleem (in eerste instantie) niet bij de klant neerleggen.Stephan is een prima vent en z’n kunde staat buiten kijf, maar ik zou hem zeker niet als flexibel typeren.