!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Giulia / Stelvio Club

Stage 1 tuning Giulia 2.0 200pk, waar?

(1/3) > >>

Giulia2.0RWD:
Hallo,

Ik ga volgende week mijn giulia 2.0 met 200pk ophalen die ik ga invoeren uit Belgie, deze komt uit februari 2018, ik wil graag de auto tunen + race mode + zf8 tuning, echter weet ik niet bij welke tuner ik dit het beste kan doen? Ik lees hier op de club alfa romeo dat de meesten naar of squadra of h&s gaan? Prijs maakt me niet uit, maar welke van deze 2 is de beste om naar toe te gaan voor stage 1 + race mode + zf8 tuning?

Met vriendelijke groet
Stijn

Robert69:

--- Citaat van: Giulia2.0RWD op 17 april 2024, 11:58:50 ---Hallo,

Ik ga volgende week mijn giulia 2.0 met 200pk ophalen die ik ga invoeren uit Belgie, deze komt uit februari 2018, ik wil graag de auto tunen + race mode + zf8 tuning, echter weet ik niet bij welke tuner ik dit het beste kan doen? Ik lees hier op de club alfa romeo dat de meesten naar of squadra of h&s gaan? Prijs maakt me niet uit, maar welke van deze 2 is de beste om naar toe te gaan voor stage 1 + race mode + zf8 tuning?

Met vriendelijke groet
Stijn

--- Einde van citaat ---

Ik zou naar een van deze twee gaan, welke dat maakt niet zo heel erg veel uit. Beiden kunnen ze ongeveer hetzelfde, alleen weet ik niet of H&S ook racemode kan doen.
H&S is ietsje goedkoper qua tuning. Plus je kunt 'm op de rollenbank zetten. Meten is tenslotte weten.

Bottas:
Misschien uit den boze op dit forum, extra optie is Savali.
Tegenwoordig onder de naam RVCorse.
Die hebben ook een heel gamma aan mogelijkheden voor de Giulia.

Wirs:
Mijne ook bij Savali laten doen. Super tevreden.

Robert69:

--- Citaat van: Bottas op 17 april 2024, 17:26:43 ---Misschien uit den boze op dit forum, extra optie is Savali.
Tegenwoordig onder de naam RVCorse.
Die hebben ook een heel gamma aan mogelijkheden voor de Giulia.

--- Einde van citaat ---

Savali is altijd voer voor discussie. Dat is een van de redenen dat ik die niet vermeld heb. Daarnaast weet ik niet wat Savali kan met de Giulia

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod