!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ja alle auto’s kosten geld, kwa onderhoud voor een benzine zou ik wel elke 15000km 400 euro reserveren, voor de rest moet je gewoon geluk hebben met een auto, en kijken dat het onderhoudsboekje op tijd is afgestemd evt zou je nog een Dekra keuring kunnen laten uitvoeren, succes met de zoektocht en hou ons op de hoogte.
Voor mijn gevoel gaan achter de vragen nogal wat typische vooroordelen en wantrouwen m.b.t. Alfa Romeo schuil.Als dat inderdaad de mindset is, zou ik er niet aan beginnen en lekker voor een merk gaan dat volgens de ‘verjaardagspraatjes’ wel zuinig, goedkoop in onderhoud, waardevast en betrouwbaar is.
Sterker nog, voor een Stelvio zal het nog duurder zijn!Maar TS Reageert niet meer. Zal wel een proefballonnetje zijn geweest.
Citaat van: Bottas op 12 augustus 2023, 18:12:51Sterker nog, voor een Stelvio zal het nog duurder zijn!Maar TS Reageert niet meer. Zal wel een proefballonnetje zijn geweest.de topicstarter vraagt op meerdere Facebookgroepen om advies, mischien weet hij al genoeg.