!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.
Misschien heeft het iets met de tank ontluchting te maken.Anders eens proberen om het tankpistool niet helemaal tot onderin erin drukken.
Je kan ook naar een garage gaan en het probleem voorleggen.Grote kans dat het goed komt.
Ik heb dat wel bij een Giulietta gehad. Daar hebben ze toen de hele tank vervangen!(Was lease, dus ik heb niet gezien wat de kosten waren).
Citaat van: Stiggy op 25 mei 2026, 19:35:00Ik heb dat wel bij een Giulietta gehad. Daar hebben ze toen de hele tank vervangen!(Was lease, dus ik heb niet gezien wat de kosten waren).Dat klinkt gerustellend...