Club Alfa Romeo

Alfa Romeo Types => De Giulia / Stelvio Club => Topic gestart door: Romeer op 20 januari 2024, 17:23:01

Titel: Volumeverschil tussen radio en media afspelen
Bericht door: Romeer op 20 januari 2024, 17:23:01
Ik heb gemerkt dat er een fors volumeverschil zit tussen het afspelen van de radio en de media. Ik heb m'n telefoon gekoppeld aan de autoradio (dus niet via carplay of aux). Als ik van radio overschakel naar media moet ik het volume fors hoger zetten om de media te kunnen horen, met als gevolg dat het geluid snoeihard staat zodra ik weer terugschakel naar radio.
In het menu zie ik dat aux qua volume wél bij te regelen is maar media niet.
Is er iets wat ik kan doen om het volume gelijk te krijgen?
Titel: Re: Volumeverschil tussen radio en media afspelen
Bericht door: lers op 21 januari 2024, 09:31:13
Staat het volume van je telefoon niet gewoon heel laag?
Titel: Re: Volumeverschil tussen radio en media afspelen
Bericht door: Romeer op 21 januari 2024, 12:04:57
Daar heb ik naar gekeken. Het volume gaat idd omhoog als ik m'n telefoon harder zet maar het verschil blijft toch nog fors.