!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Busso
853

  • Type Alfa: 147 - Giulia
  • *****
    - Super Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Welke afneembare trekhaak velocebumper
« Reactie #15 Gepost op: 21 januari 2022, 13:06:57 »
Het NETJES uitgezaagde deel is toch prachtig als deksel te gebruiken? Heb ik ook zo gemaakt op de Veloce bumper.  Oriinele afdekplaat ligt er bovenop als een dikke luier, minder mooi.

Ik zag jouw topic met zelf gemaakt dekseltje.
Mooi gemaakt
Was het nodig hem aan de linker kant breder te maken voor de stekkerdoos?

Hi, het gat is inderdaad enigszins asymetrisch. Volgens mij zat er wel een aftekenmal bij. Niet de dunnen markering gebruiken die aan de binnenzijde van de bumper zichtbaar is, deze is niet voor dit type trekhaak.

Oh ik vind symmetrie altijd wel belangrijk dus wil hem symmetrisch uitzagen.....   Gaat alleen de Westfalia trekhaak samen met de standaard markering aan de binnenzijde van de bumper?
147 GTA Rosso / Giulia 2.0T Pack Veloce Squadra Massimo
Ex 159 TBI TI Berlina, GT JTD 2006, 147 1.6 2003, Alfa Sud 1.5 1981 en vele andere auto's
*

streetscreamer
225

  • Type Alfa: Giulia
  • ***
    - Alfist
Re: Welke afneembare trekhaak velocebumper
« Reactie #16 Gepost op: 21 januari 2022, 14:18:46 »
nah.. easy peacy... ongeacht welke trekhaak neem je dan toch gewoon de meest wijde kant en spiegel je die naar de andere kant..? Ik ga je garanderen dat je, op de manier zoals ik het heb gedaan, je vrijwel nix ziet. (Of je moet een dwerg van 50 cm hoog zijn met een sterke vorm van OCD :-) )  Zou het een bovenop liggend luik zijn, tsja dan zou je duidelijker zien dat die Pamper uit te midden zit. die dingen zien er niet uit, ook al zitten ze in het midden.
2 + 3 + 3 + 4 + 4 + 4 + 8 = 28 cilinders driving fun now
previous Alfa's: Alfasud Super 1.3, Alfetta Lusso 2.0, 159SW jtdm 8v