!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Giulia / Stelvio Club

Alfa Romeo Giulia (chip)tuningstopic

<< < (92/92)

JS JTD:

--- Citaat van: HeMaN op &nbsp;7 april 2022, 22:42:22
Citaat van: HeMaN op  7 april 2022, 22:42:22 ---oorspronkelijk Coen van Galen, was coolisbetter.nl maar daar staat nu iets heel anders op
is destijds overgenomen door shoppy, maar volgens mij doen ze daar niets meer mee

Heb destijds WMI in de 159 gehad (hier wat installatie foto s)

--- Einde van citaat ---

Bijna goed, Shoppy (John vd Winkel) is het bedrijf met veel enthiousiasme begonnen, en later heeft Coen het overgenomen. Ik denk zelfs dat John een member is op dit forum.
Op een gegeven moment is de website eraf gehaald.

Marcel1979:
Goedenavond iedereen,

Ik vroeg mij af of er hier Giulia bezitters zijn die een upgraded turbo (van @JS JTD bijvoorbeeld) in combinatie met een downpipe met 200cells kat, een Ragazzon (demperloze) middenpijp en Ragazzon (demperloze) einddemper.

dmakily:
Ik heb de upgrade turbo van 380 pk en 300 cell catalysator en middendemper 3 inch (niet van Ragazzaon). Het vermogen zit rond de 360 a 370 Pk en dik 500nm vanaf ongeveer 3500 toeren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod