!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Iemand een indicatie hoe de prijs van H&S zich verhoudt tov Squadra?
Citaat van: Hylke op 6 januari 2025, 09:23:27Citaat van: Hylke op 6 januari 2025, 09:23:27Iemand een indicatie hoe de prijs van H&S zich verhoudt tov Squadra?H&S is wat goedkoper, heb de prijs alleen niet bij de hand. Ligt er ook aan of je rollenbank doet, wel of geen gepruttel in de uitlaat.Edit: oke, de prijzen van Squadra zijn wel redelijk stevig t.o.v. H&S.
Nou weet ik niet wat ze bij H&S vragen, maar ik vind die 700 euro's voor de Massimo bij Squadra een van de best bestedingen aan de (200pk) auto. De auto rijdt er zoveel fijner door, en als je m 4 jaar rijdt dan is het omgerekend nog geen 15 euro per maand. Het is potdorie de helft goedkoper dan een subwoofer en extra versterker om die matige geluidsinstallatie een beetje op niveau te krijgen. Een keramische coating kost minimaal hetzelfde als een massimo tuning.Beetje leuke velgen - en je bent ook veel meer kwijt.Nee, voor de kosten zou je de chiptuning echt niet moeten laten, wat mij betreft de allereerste aanpassing als je de 200pk versie hebt.
Daarbij is baktuning echt de grootste stap die je kunt zetten. Schakelgedrag en met name het juiste toerental houden onder verschillende omstandigheden is echt een enorm pluspunt.