!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Giulia / Stelvio Club

wie heeft er een downpijp met of zonder sportkat op de guilia 2l benzine

<< < (2/4) > >>

alfa brera:
als je de downpijp met of zonder sportkat neemt moet de software ook nog aangepast worden
wat zijn de prijzen voor het geheel
of alleen de downpijp met of zonder sport kat 200 of 300 cells
mijn midden demper is al weg als ik een dopwnpijp neem gaat de uitlaatlijn naar 3inch tot aan de achterpot

PascalV:
Was het niet als je voor de kat bezig gaat, met bijvoorbeeld een downpipe, dat het de garantie beïnvloed?

alfa brera:
garantie tot 2 jaar voor mij tot eind augustus
de auto was een halve dag oud en hem laten chippen en een inleg luchtfilter er in bij de dealer

Klavertje7:
Hallo Alfa Brera,
Heb zelf ook een prijsvoorstel van rond de 1100,- incl. 200 cells Kat en 3" naar de tussendemper.
Mogelijk kunnen we t samen doen, kan de kosten drukken :).. mss. zijn er meer gegadigden..
Ook heb ik Stephan nog even gevraagd wat hij vindt, hij was er/ of gaat er mee aan de gang.
Weet eigenlijk nog niet of de tuning moet worden aangepast.. dat ga ik wel even vragen.
Waar ik bijzonder nieuwsgierig naar ben zijn de koppel en vermogens veranderingen.
>>mooiste zal zijn op de rollenbank met die hap!
Men zegt ook dat het turbogat wat omlaag gaat...  maar ja, meten is weten.. mi.
M.

alfa brera:
ja met een paar man is het misschien goedkoper
turbogat ? omlaag
bij welk bedrijf had iji de prijs opgaaf en welke plaatsnaam
ik heb het gevraagd bij celltemp in hendrik ido ambacht

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod