!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik heb trouwens de Pirelli's runflat ingeruild voor non runflat en op Ali een conpressortje en bandenkitje besteld. Dat werkt wel goed. Niet bij mezelf maar bij een collega van me die een lekke band had. Daar mocht ik het op testen
Citaat van: Marcel1979 op 16 februari 2026, 19:29:36Ik heb trouwens de Pirelli's runflat ingeruild voor non runflat en op Ali een conpressortje en bandenkitje besteld. Dat werkt wel goed. Niet bij mezelf maar bij een collega van me die een lekke band had. Daar mocht ik het op testenHeb op aanraden van en mede-forummer laatst een compressortje gekocht van Donrox. Ideaal, ff op de oprit mijn banden checken ipv telkens denken: o ja, ik moet de bandjes ff doen maar het dan weer vergeten.
Citaat van: Robert69 op 27 februari 2026, 20:40:49Citaat van: Marcel1979 op 16 februari 2026, 19:29:36Ik heb trouwens de Pirelli's runflat ingeruild voor non runflat en op Ali een conpressortje en bandenkitje besteld. Dat werkt wel goed. Niet bij mezelf maar bij een collega van me die een lekke band had. Daar mocht ik het op testenHeb op aanraden van en mede-forummer laatst een compressortje gekocht van Donrox. Ideaal, ff op de oprit mijn banden checken ipv telkens denken: o ja, ik moet de bandjes ff doen maar het dan weer vergeten.Welke heb je?
Citaat van: DanaBanana op 27 februari 2026, 21:17:47Citaat van: Robert69 op 27 februari 2026, 20:40:49Citaat van: Marcel1979 op 16 februari 2026, 19:29:36Ik heb trouwens de Pirelli's runflat ingeruild voor non runflat en op Ali een conpressortje en bandenkitje besteld. Dat werkt wel goed. Niet bij mezelf maar bij een collega van me die een lekke band had. Daar mocht ik het op testenHeb op aanraden van en mede-forummer laatst een compressortje gekocht van Donrox. Ideaal, ff op de oprit mijn banden checken ipv telkens denken: o ja, ik moet de bandjes ff doen maar het dan weer vergeten.Welke heb je?Donrox Ride A924Is speciaal voor de 2.0 MA met sportventielen.
Citaat van: Robert69 op 28 februari 2026, 07:58:35Citaat van: DanaBanana op 27 februari 2026, 21:17:47Citaat van: Robert69 op 27 februari 2026, 20:40:49Citaat van: Marcel1979 op 16 februari 2026, 19:29:36Ik heb trouwens de Pirelli's runflat ingeruild voor non runflat en op Ali een conpressortje en bandenkitje besteld. Dat werkt wel goed. Niet bij mezelf maar bij een collega van me die een lekke band had. Daar mocht ik het op testenHeb op aanraden van en mede-forummer laatst een compressortje gekocht van Donrox. Ideaal, ff op de oprit mijn banden checken ipv telkens denken: o ja, ik moet de bandjes ff doen maar het dan weer vergeten.Welke heb je?Donrox Ride A924Is speciaal voor de 2.0 MA met sportventielen.Oh, dan ga ik die ook bestellen! Had begrepen dat je voor sportventielen altijd een tussennippel moest gebruiken van ontzinkt nikkel. Maar als de A924 dat standaard al heeft scheelt dat een hoop gedoe. Vraag me alleen nog af of ik er dan nog wel een aparte lucht-ontkalker bij moet bestellen. Of is dat bij de A924 ook niet meer nodig?
Je kunt er zelfs je ballen mee opblazen.