!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ik snap de reacties omtrent storingen in de software. Echter slecht spuitwerk en gebrek aan kwaliteit omtrent de montage van bepaalde delen duidt gewoon op slecht quality management.Daarnaast, meerdere keren beloven dat er contact wordt opgenomen en dat vervolgens niet doen is ronduit schandalig en is gewoon funest voor je imago als merk/ dealer. Hiervoor jarenlang VAG gereden en qua service en pro-activiteit van de desbetreffende dealer toen kan Stellantis nog wat leren.
Wat een waardeloze service tot nu toe bij Van Mossel. Na een initiële poging om de pijnpunten van onze Tonale te bekijken cq. op te lossen is er vanuit Van Mossel geen enkel contact meer opgenomen hoe nu verder met openstaande punten. Vorige week maandag contact opgenomen, receptie kreeg niemand te pakken. Terugbelverzoek achtergelaten.Drie dagen later nog steeds niks gehoord dus wederom zelf maar gebeld. tot op heden nog steeds radio stilte... Ze gingen o.a. in gesprek met Stellantis omtrent het spuitwerk, ook hiervan nog niks gehoord vanuit de dealer. @MysteryAngel hiervoor jarenlang auto's via Van den Udenhout gereden. En ja, ook Volkswagens zijn niet perfect, maar dat was alle communicatie omtrent deurtjes, onderhoud etc. altijd tot in de puntjes geregeld.
Misschien dat het anders was geweest als het geen leasebak was en ik dus 52K eigen geld op tafel had gelegd
Ik zou het ook melden bij de leasemaatschappij, maar me verder niet zo druk over maken als het toch maar een leaseauto is.
Citaat van: paul-s83 op 13 november 2023, 23:49:06Misschien dat het anders was geweest als het geen leasebak was en ik dus 52K eigen geld op tafel had gelegd Aha, het is een leaseauto. Dat verandert de zaak. Gebreken melden bij de leasemaatschappij en die het verder laten regelen. Zeker als het een grote leasemaatschappij is, wordt de ROB- of inkoopafdeling van die leasemaatschappij door Van Mossel wellicht serieuzer genomen - al is het maar qua communicatie en feedback - dan een 'klagend berijdertje'.
Waar ik mij wel steeds meer aan begin te irriteren is de software en de sensoren. Echt elke rit vliegen de waarschuwingen en false positives je om de oren…
Toch bijzonder. Wij hebben een nieuwe Fiat 500X hybrid dat onderhuids dezelfde auto is als de Tonale MEV. Wij hebben nu bijna 30.000km gereden en 0,0 problemen.