Club Alfa Romeo

Alfa Romeo Types => De Tonale club => Topic gestart door: WimV op 13 juli 2023, 21:27:49

Titel: Tonale PHEV
Bericht door: WimV op 13 juli 2023, 21:27:49
Hei Hei!

In enige vervlogen tijden was ik hier actief over mijn Giulia Veloce en dan vooral over de problemen die ik er mee had.
Veel fijne commentaren en voorstellen - maar de problemen zijn nooit opgelost.
Dan maar vroegtijdig de Giulia -met traantjes in de ogen want àls ie het deed wat een fijne macchina- van de hand gedaan.
Paar omzwervingen kwa merken - .nooit nog een Alfa!
Maar als het hart eenmaal ergens voor klopt......
Sinds 2 weken staat mijn nieuwe Tonale PHEV Speziale Rosso op mijn oprit.
Ik werk veel thuis, doe weinig kms, is een dure aankoop, (en ik hoor het hier al) is geen echte alfa meer (i know), maar...toch.... een smile van hier (België) tot in Pomigliano als ik instap...
Terug thuis komen.
Zij die dat niet snappen.... tja... snappen dat niet é...
Gr,
Wim
Titel: Re: Tonale PHEV
Bericht door: ducaatje op 14 juli 2023, 06:26:09
Mooi Tonale 👍. Lekker doen waar jij blij van wordt.
Titel: Re: Tonale PHEV
Bericht door: Alfa 147 Ti op 14 juli 2023, 11:34:57
Welkom op het forum.
Titel: Re: Tonale PHEV
Bericht door: MysteryAngel op 14 juli 2023, 17:59:50
Welkom terug.

Hopelijk heb je met de Tonale meer geluk.
Titel: Re: Tonale PHEV
Bericht door: bekkie op 14 juli 2023, 21:20:37
Toevallig de afgelopen dagen meerdere internationale tests van de Tonale PHEV op youtube bekeken, maar bijna allemaal zijn ze erg positief over deze versie.
Titel: Re: Tonale PHEV
Bericht door: brinkerik op 14 juli 2023, 22:21:14
Welkom!

Tolale, moet even wennen, maar geweldige auto.

Enige probleem zou imo het gewicht kunnen zijn, maar daar hebben bijna alle moderne auto`s last van.   Geniet!
Titel: Re: Tonale PHEV
Bericht door: Quadrifoglio Verde op 14 juli 2023, 23:05:18
Geneuzel over "geen echte Alfa". Dit zijn gewoon auto's waar de markt om vraagt en de schoorsteen moet blijven roken, dus prima dat hij er is en mede door dit soort auto's bestaat ons merk nog steeds.

Veel plezier met je Tonale en mooi in het Alfa Rosso.