!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

dburger
56

• Leeftijd: 47
  • Type Alfa: GT 1.9 jtd/Giulia Veloce
  • **
    - Junior Alfist
Carbon grill
« Gepost op: 7 juni 2021, 20:30:10 »
Vandaag heb ik een Carbon grill voor de Giulia ontvangen. Dit is een overzet grill die over het origineel geplaatst/geplakt moet worden.

Past zo op het eerste gezicht supergoed, maar nu vraag ik mij af: eenmaal geplakt, kan de totale grill dan nog gedemonteerd worden van de bumper. Wil namelijk de bumper op termijn opnieuw laten spuiten vanwege kleurverschil en dan zou het toch jammer zijn als die overzet grill er weer af zou moeten (want eenmaal vast is ie vast moeilijk los te krijgen)
*

Rohit
134

• Leeftijd: 32
  • Type Alfa: Giulia 2.2
    - Alfist
Re: Carbon grill
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2021, 10:09:51 »
Wachten met plakken dan haha.
156 1.6 TS
159 1.9 JTDm Squadra Massimo 160PK
Giulia 2.2 JTDm Squadra Massimo 242PK! 😍
*

dburger
56

• Leeftijd: 47
  • Type Alfa: GT 1.9 jtd/Giulia Veloce
  • **
    - Junior Alfist
Re: Carbon grill
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2021, 15:56:51 »
Ik denk dat het mee gaat vallen.

Als ik de foto's op deze link bekijk van de binnenzijde van de bumper en grill, dan lijkt het mij dat de grill met schroeven en of klips aan de bumper is bevestigd en als deze wordt losgemaakt, kan je de grill van binnen naar buiten drukken en zit de carbon overzet grill niet in de weg.

https://www.giuliaforums.com/threads/carbon-fiber-front-lip-install-and-inside-the-front-bumper.46552/#post-797485

Ik ga dit weekend gewoon plakken (maar eerst goed schoon en vetvrij maken). Zal een fotootje plaatsen van het resultaat.

Qverde Italian parts Klavertje7