!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Inmiddels heb ik ook een dergelijke diffusor geinstalleerd, erg blij mee! Weet iemand of het originele kapje voor een afneembare trekhaak op een Veloce, ook op deze diffusor pas is te maken?
Even de boel afstoffen ... 😅Passen de ali / ebay diffusers van de linkjes in dit topic ook op het 2021 model Giulia? Of zit er verschil in de bumpers van voor en na de facelift? Edit: Ja, het past 😅Ik heb er 1 besteld via een linkje in dit topic en gisteren gemonteerd, het past dus gewoon 👍🏻
Citaat van: -Battle- op 28 februari 2026, 13:55:04Even de boel afstoffen ... 😅Passen de ali / ebay diffusers van de linkjes in dit topic ook op het 2021 model Giulia? Of zit er verschil in de bumpers van voor en na de facelift? Edit: Ja, het past 😅Ik heb er 1 besteld via een linkje in dit topic en gisteren gemonteerd, het past dus gewoon 👍🏻Hi, ik overweeg deze ook. Had je de reflectoren mee besteld? Of de originele gebruikt? Ali vraagt blijkbaar ruim 50 euro voor deze. Prima als de originele niet passen maar als het niet nodig is beetje zonde