!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
bekkie en 4 gasten bekijken dit topic.
Inmiddels heb ik ook een dergelijke diffusor geinstalleerd, erg blij mee! Weet iemand of het originele kapje voor een afneembare trekhaak op een Veloce, ook op deze diffusor pas is te maken?
Even de boel afstoffen ... 😅Passen de ali / ebay diffusers van de linkjes in dit topic ook op het 2021 model Giulia? Of zit er verschil in de bumpers van voor en na de facelift? Edit: Ja, het past 😅Ik heb er 1 besteld via een linkje in dit topic en gisteren gemonteerd, het past dus gewoon 👍🏻
Citaat van: -Battle- op 28 februari 2026, 13:55:04Even de boel afstoffen ... 😅Passen de ali / ebay diffusers van de linkjes in dit topic ook op het 2021 model Giulia? Of zit er verschil in de bumpers van voor en na de facelift? Edit: Ja, het past 😅Ik heb er 1 besteld via een linkje in dit topic en gisteren gemonteerd, het past dus gewoon 👍🏻Hi, ik overweeg deze ook. Had je de reflectoren mee besteld? Of de originele gebruikt? Ali vraagt blijkbaar ruim 50 euro voor deze. Prima als de originele niet passen maar als het niet nodig is beetje zonde
Het is mij destijds gelukt om de diffuser te verwijderen zonder de bumper te verwijderen (en zonder de reflectoren te verwijderen). Hoe weet ik alleen niet precies meer Overigens waren bij mij na 3 jaar de AliExpress reflectoren dusdanig vervaagd dat het APK afkeur was. Ik heb ze nu vervangen voor een setje originele van een Veloce diffuser (die passen, die van een gewone niet), maar moest daarvoor wel met een dremel de Ali diffuser een beetje aanpassen omdat de bevestiging net anders is.
Citaat van: Tinus89 op Vandaag om 10:26:23Het is mij destijds gelukt om de diffuser te verwijderen zonder de bumper te verwijderen (en zonder de reflectoren te verwijderen). Hoe weet ik alleen niet precies meer Overigens waren bij mij na 3 jaar de AliExpress reflectoren dusdanig vervaagd dat het APK afkeur was. Ik heb ze nu vervangen voor een setje originele van een Veloce diffuser (die passen, die van een gewone niet), maar moest daarvoor wel met een dremel de Ali diffuser een beetje aanpassen omdat de bevestiging net anders is.Het lijkt of er toch meerdere versies zijn dan, als bij jou de veloce reflectors passen maar origineel niet? bij die van @-Battle- lijken juist de originele "base" refelctors te passenvalt niet eens mee om verschillen te zien nog bekend waar je hem besteld had?
Citaat van: Red66 op Vandaag om 20:01:58Citaat van: Tinus89 op Vandaag om 10:26:23Het is mij destijds gelukt om de diffuser te verwijderen zonder de bumper te verwijderen (en zonder de reflectoren te verwijderen). Hoe weet ik alleen niet precies meer Overigens waren bij mij na 3 jaar de AliExpress reflectoren dusdanig vervaagd dat het APK afkeur was. Ik heb ze nu vervangen voor een setje originele van een Veloce diffuser (die passen, die van een gewone niet), maar moest daarvoor wel met een dremel de Ali diffuser een beetje aanpassen omdat de bevestiging net anders is.Het lijkt of er toch meerdere versies zijn dan, als bij jou de veloce reflectors passen maar origineel niet? bij die van @-Battle- lijken juist de originele "base" refelctors te passenvalt niet eens mee om verschillen te zien nog bekend waar je hem besteld had?Bij mij kwamen de ali reflectoren overeen met de normale diffuser (ik heb een Giulia sprint zonder het Veloce exterieur) Ik heb deze besteld,Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress: Zwart PP Auto Achterbumper Lip Diffuser Spoiler Met Uitlaat Tips voor Alfa Romeo Giulia Sedan 4-deurs 2016 2017 Quadrifoglio TIhttps://a.aliexpress.com/_EGFNacw