!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik heb bewust gekozen om geen spoiler te monteren. Heb al 2x2 uitlaat en vind dat wel genoeg, anders wordt het helemaal wannabe QMaakt de auto ook uniek, er rijden er al zoveel (Alfa, maar ook Audi en BMW) met zulke spoilers rond.Dus als je het mij vraagt: geen spoiler, neem dan eerder een toffe einddemper die wat extra sportiviteit toevoegt qua looks
Je zou het dak zwart kunnen wrappen. Samen met zwarte spiegels geeft dat al een heel andere look. Zal ook de wereld niet kosten.
Citaat van: Brams77 op 28 juni 2025, 12:05:16Het dakje in dat metallic antraciet van de scudetto, wielen en spiegels is misschien niet eens heel gek!Gisteren kwam ik een Breda nog een witte tegen Veloce pack Nero pack moet zeggen in de spiegels ziet er eigenlijk nog best verdomd dik uit eigenlijk met de DRL aan 😌👌Ik had hem al eens eerder gespot bij mij in de buurt.Hoi, die witte die je in Breda ziet is van ons
Het dakje in dat metallic antraciet van de scudetto, wielen en spiegels is misschien niet eens heel gek!Gisteren kwam ik een Breda nog een witte tegen Veloce pack Nero pack moet zeggen in de spiegels ziet er eigenlijk nog best verdomd dik uit eigenlijk met de DRL aan 😌👌Ik had hem al eens eerder gespot bij mij in de buurt.
Citaat van: Robert69 op 28 juni 2025, 08:46:15Je zou het dak zwart kunnen wrappen. Samen met zwarte spiegels geeft dat al een heel andere look. Zal ook de wereld niet kosten.Ik zat zelf te denken aan een Playboy bunny op de motorkap airbrushen. Ook direct een heel andere look. Maar jouw suggestie is inderdaad ook een goeie en net wat subtieler.
Citaat van: DanaBanana op 28 juni 2025, 16:12:18Citaat van: Robert69 op 28 juni 2025, 08:46:15Je zou het dak zwart kunnen wrappen. Samen met zwarte spiegels geeft dat al een heel andere look. Zal ook de wereld niet kosten.Ik zat zelf te denken aan een Playboy bunny op de motorkap airbrushen. Ook direct een heel andere look. Maar jouw suggestie is inderdaad ook een goeie en net wat subtieler.@DanaBanana: Het is hier Simmerdeis. Zeg maar weekendje kleinkunst. Wil je dat ik een podium voor je boek?