Club Alfa Romeo
Alfa Romeo Types => De Giulia / Stelvio Club => Exterieur => Topic gestart door: Posthumus op 11 juli 2022, 07:57:44
-
Ik weet nou niet of ik dit heel gaaf vind, of heel erg over the top...
Maar die velgen zijn sowieso geweldig.
https://www.erreerrefuoriserie.com/
https://reddit.com/r/AlfaRomeo/comments/vw50p0/what/
-
Zonde. Lekker origineel laten. Alles wat je eraan verspijkerd doet zowel je ogen als je portemonnee weinig goeds.
Dan beter dat geld opzij leggen voor het "origineel" (alhoewel vandaag de dag ook niet meer te betalen): :)
(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c2/Lancia_Delta_Integrale_Evo_2_IMG_9403.jpg/800px-Lancia_Delta_Integrale_Evo_2_IMG_9403.jpg)
-
Denk dat hij vooral is gebaseerd op (https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/1f609.png):
(https://www.racecarsdirect.com/content/UserImages/79289/447675.jpg)
-
Denk dat hij vooral is gebaseerd op (https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/1f609.png):
(https://www.racecarsdirect.com/content/UserImages/79289/447675.jpg)
Dan is de bodykit nog slechter gelukt dan ik al dacht....... ;D :) ;)
-
Ik zie 'm nu bij Autoblog voorbij komen:
https://www.autoblog.nl/nieuws/deze-bodykit-voor-de-giulia-quadrifoglio-kost-2x-zoveel-als-de-auto-zelf-3367685
Wel snel bestellen, want nu in de aanbieding voor Euro 197k (zonder auto), daarna Euro 245k....... :-[ :-[ :-[
-
Dan toch maar enkel de velgen 😅
-
Dan toch maar enkel de velgen 😅
Mee eens, schitterende velgen!
-
Ziet er echt totaal niet uit die body kit.
En die velgen zijn ook geen echte Ronals denk ik?
-
Best wel een afschuwelijke bodykit, inclusief velgen. Waarom zou je een moderne auto willen vertimmeren naar iets wat in de prehistorie thuishoort?