!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

SirLancelot
126

  • Type Alfa: Giulia 2.0T
  • ***
    - Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #15 Gepost op: 21 juni 2018, 12:17:25 »
Ik weet ik weet dat dit ook al vaker gemeld, hier en ook in andere forum.
Maar is het plaatsen van veloce diffuser op non veloce benzine uitvoering echt niet mogelijk?
Kun je het niet iets passend maken? Extra bevestigingspunten maken oid?
Giulia 2.0T A/T, Bianco Alfa, Red Veloce Interior, Squadra Massimo
*

SchumiF1
34

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 JTDM
  • *
    - Startende Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #16 Gepost op: 21 juni 2018, 15:10:21 »
Beste,

Neen is onmogelijk volgens mij, heeft niets te maken met de bevestiging is gewoon een onder model, de buitenste rondingen van het stuk zijn anders, dus je kan het niet laten sluiten als je mij begrijpt????
Ook zijn de 2 sierstukken van Veloce groter, nu die kan je wel veranderen hè  :021:
Ik ook nog steeds aan het wachten op m’n diffuser in Carbon hoor  :040:
Zo tot later en suc6
Grtz Rudy :steeringwheel:
*

SirLancelot
126

  • Type Alfa: Giulia 2.0T
  • ***
    - Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #17 Gepost op: 22 juni 2018, 13:46:34 »
@SchumiF1
Je heb dus een carbon diffuser in bestelling? Dus gewoon de "normale" versie maar dan in carbon?
Waar had je die besteld als ik mag vragen (mag ook pm)
Ik zit zelf te denken om de normale dubbele uitlaat diffuser+eindemper te bestellen van sites zoals qverde (ik heb nu maar 1 uitlaat)
En daarna te laten wrappen in hoogwaardige carbon wrap.
Maar ben nog aan het zoeken naar een plek waar ik de diffuser en einddemper kan laten monteren.
Wie heeft een adresje voor zo'n klusje - liefst natuurlijk niet bij de dealer  :-X
Omgeving Rotterdam/ Breda
Giulia 2.0T A/T, Bianco Alfa, Red Veloce Interior, Squadra Massimo
*

SchumiF1
34

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 JTDM
  • *
    - Startende Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #18 Gepost op: 24 juni 2018, 11:35:20 »
Beste SirLancelot,

Hier m,n verhaal ivm bestelling, ik zit als Mec. in een rallyteam hier in België, daar ik op een Rally met iemand in contact gekomen die mij deze zou bezorgen?, nu zouden wa problemen zijn maar heeft beloofd dat het zeker oké zou komen, ik kan dus voorlopig geen verdere info geven en moet ook nog afwachten, ik hou U op de hoogte en zet hier zeker foto indien gelukt ????
Het plaatsen is voor mij hier thuis geen probleem, nu als je een beetje handig bent is het niet zo moeilijk hoor!
Nu je mag altijd komen hoor ????????, ik kom vrijdag wel jullie kanten op hoor, zoals jaarlijks naar GP in Assen ????
Grtz Rud ????????
*

SirLancelot
126

  • Type Alfa: Giulia 2.0T
  • ***
    - Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #19 Gepost op: 25 juni 2018, 14:03:29 »
Ah zo! Idd laat ons weten als het gelukt is, ben benieuwd!
Ik denk wel dat ik het wel kan als ik echt wil proberen.
Maar ik heb geen garage oid..
Op straat de bumper en demper vervangen word wel een beetje..... Illegaal :D
Giulia 2.0T A/T, Bianco Alfa, Red Veloce Interior, Squadra Massimo
*

Wirs
183

  • Type Alfa: Giulia 2.2
  • ***
    - Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #20 Gepost op: 25 juni 2018, 16:09:17 »
Volgens mij kan het wel om de Veloce diffuser te monteren in de bumper van een benzine uitvoering. Wat niet kan is deze monteren in de bumper van een diesel uitvoering. Blijkbaar zit daar iets verschil in. Wel moet je naast de diffuser ook de inzetstukken voor de uitlaat bestellen en de reflectors die in de diffuser zitten.

Heb geprobeerd na schade aan mijn achterbumper de Veloce diffuser op mijn diesel te laten monteren. Dealer had dit al een keertje gedaan bij een benzine uitvoering en kwam er bij mijn auto achter dat er een verschil in de benzine en diesel bumper zat. Grapje ging dus helaas niet door.  :(
Savali tuning 250 pk
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #21 Gepost op: 25 juni 2018, 16:30:57 »
De Veloce diffuser past ook niet op een benzine uitvoering zonder Veloce bumper, dat heeft een kameraad al geprobeerd en helaas.....
*

SchumiF1
34

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 JTDM
  • *
    - Startende Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #22 Gepost op: 26 juni 2018, 12:04:43 »
Beste,

Vandaag extra info genomen en er zou geen verschil zijn in de bumper van gewone diesel en benzine, met als eindresultaat het past dus wel degelijk niet  :-[
Alfa heeft hem op dit gebied zeergoed afgeschermd , zoals ik heb ook mogen ondervinden met het veranderen van mijn bumper voor van gewone naar Veloce ????????, niets is idem, binnenspatborden,luchthappers,bodemplaat,lichtsptoeiers,grill driehoek en luchtgrill,tot het logo is anders bevestigd????????????, deze info uit mijn ervaring ????
Grtz en suc6 ????????????????
*

alfa brera
507

  • Type Alfa: stelvio veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #23 Gepost op: 15 juli 2018, 08:44:57 »
hoi ik heb een abs achterspoiler besteld en laten spuiten in de kleur zwart
gaat a.s donderdag op de auto je krijger ook sterkere veren bij als je hem via de dealer besteld
dus als het er op zit zal ik even een foto maken
*

SchumiF1
34

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 JTDM
  • *
    - Startende Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #24 Gepost op: 23 juli 2018, 15:56:53 »
Beste vrienden,
Na lang verder zoeken en aanpassen is het uiteindelijk gelukt om de diffuuser Carbon te kunnen plaatsen en tevreden hoor  :great:
Tot mijn spijt lukt het mij maar niet om hier foto’s te plaatsen, al verkleint aangepast enz.maar steeds de melding dat het niet lukt, bij deze heb ik ze dan op mijn profiel geplaatst waar jullie indien gewenst kunnen gaan kijken hè   :-\
Hopelijk is het gelukt grtz  :steeringwheel:
*

jwq
2.618

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #25 Gepost op: 23 juli 2018, 16:59:52 »
....
Tot mijn spijt lukt het mij maar niet om hier foto’s te plaatsen, al verkleint aangepast enz.maar steeds de melding dat het niet lukt, ....

Je kunt op dit forum geen foto's plaatsen, alleen linken naar elders opgeslagen foto's .... ;)
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

SchumiF1
34

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 JTDM
  • *
    - Startende Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #26 Gepost op: 23 juli 2018, 18:51:54 »
Beste Super Alfist,

Bedankt voor het reageren maar toch begrijp ik niet als ik kijk op vorige in deze zie ik verschillende prachtige foto’s dat jij hebt gepost??
Nu kun je de foto’s zien die ik extra op mijn profiel hebt gepost vandaag?
Sorry maar pc is voor mij  :017: :lol_hitting:
Grtz   :039:
*

jwq
2.618

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #27 Gepost op: 23 juli 2018, 20:08:08 »
....
Nu kun je de foto’s zien die ik extra op mijn profiel hebt gepost vandaag?
Sorry maar pc is voor mij  :017: :lol_hitting:

Zie hier voor een uitleg ;)
http://www.clubalfaromeo.nl/forum/club-en-forum-aankondigen/foto's-plaatsen/
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

SchumiF1
34

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 JTDM
  • *
    - Startende Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #28 Gepost op: 25 juli 2018, 06:50:40 »

Met hulp van Super Alfist hoop ik dat het nu uiteindelijk is gelukt om de beloofde foto’s te posten op de geweldige forum  :c029:
Bij deze dan de geplaatste diffuser carbon
Grtz Rud ????????

*

SchumiF1
34

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 JTDM
  • *
    - Startende Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #29 Gepost op: 25 juli 2018, 06:56:40 »