!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Giulia M
268

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 MT
  • ****
    - Senior Alfist
    • GM - Car Drawings
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #60 Gepost op: 7 september 2019, 13:04:57 »
De details doen t hem 😉👍🏼

Geïnteresseerd in een tekening van jouw auto? Die kan ik voor je maken! Klik Hier (of PM!)

Mijn Giulia :-)
*

streetscreamer
225

  • Type Alfa: Giulia
  • ***
    - Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #61 Gepost op: 19 maart 2020, 22:00:17 »
.... ik gooi het maar even bij dit draadje.....

Vandaag rondom 15mm dikke spacers gemonteerd. Deze maat was al uitgevonden en gedeeld op een buitenlands forum.
Vooral bij de vooras staat de 19"Classico normaliter best diep in de wielkast. Dat is nu niet meer zo erg.
Achter is het best heftig geworden, ondanks dat het de "normale" breedset betreft met 255mm brede banden. Toch loopt het nergens aan.
Als het mij toch niet aanstaat, dan haal ik op de draaibank 5mm eraf.

Wel opletten als je een setje spacers bestelt, dat het centrale  gat in de spacer diep genoeg is. Dit moet 14,5 tot 15mm zijn, want de de centreerdoorn op de naaf steekt zover uit. Dat was voor mij dus ook al even wat draaiwerk...




2 + 3 + 3 + 4 + 4 + 4 + 8 = 28 cilinders driving fun now
previous Alfa's: Alfasud Super 1.3, Alfetta Lusso 2.0, 159SW jtdm 8v
*

Putdeksel
117

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 Jtdm
  • ***
    - Alfist
  • If in doubt, Flat out
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #62 Gepost op: 20 maart 2020, 09:40:46 »
.... ik gooi het maar even bij dit draadje.....

Vandaag rondom 15mm dikke spacers gemonteerd. Deze maat was al uitgevonden en gedeeld op een buitenlands forum.
Vooral bij de vooras staat de 19"Classico normaliter best diep in de wielkast. Dat is nu niet meer zo erg.
Achter is het best heftig geworden, ondanks dat het de "normale" breedset betreft met 255mm brede banden. Toch loopt het nergens aan.
Als het mij toch niet aanstaat, dan haal ik op de draaibank 5mm eraf.

Wel opletten als je een setje spacers bestelt, dat het centrale  gat in de spacer diep genoeg is. Dit moet 14,5 tot 15mm zijn, want de de centreerdoorn op de naaf steekt zover uit. Dat was voor mij dus ook al even wat draaiwerk...






nog plannen voor verlaging? spacers staan super vet!
Giulietta 2.0 JTD-m: 200pk & 400Nm, Giulia Veloce wielen, AP-farhwerk onderstel, Mtec schijven+Greenstuff remblokken and many more.
*

streetscreamer
225

  • Type Alfa: Giulia
  • ***
    - Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #63 Gepost op: 20 maart 2020, 21:59:11 »
Mwah... nu al kiele-kiele met de drempels hier in de woonwijk. Persoonlijk vind ik de body standaard al netjes om de wielen heen vallen.
2 + 3 + 3 + 4 + 4 + 4 + 8 = 28 cilinders driving fun now
previous Alfa's: Alfasud Super 1.3, Alfetta Lusso 2.0, 159SW jtdm 8v
*

Don Pietro
108

  • Type Alfa: Giulia Super Jtdm 180pk
  • ***
    - Alfist
Re: Optische tuning Giulia
« Reactie #64 Gepost op: 16 juni 2020, 20:33:51 »
Gezien op Ebay



Mijn eigen inbreng. Logo sticker volgt nog, is in de maak.



Beide zijkanten deze sticker en achter een kleinere geplaatst.

Pre owned: 33 1.7 16V - 155 1.8 TS  - 145 1.6 16V - 156 2.0  TS Selespeed - 147 Gta - Lancia Delta 1.4 T-Jet 150 pk Platino