!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Okay, die ervaring heb ik ook bij wat sportiever rijden tijdens dergelijke ritten nog nooit gehad. Maar wellicht rijd ik in vergelijking met jullie als een oud wijf, dat kan natuurlijk...
Als je volluit gaat, voorwaarts neem ik aan, dan krijg je juist meer koeling. Koeling is niet snel het probleem bij de schijven.Fading treed vaak op door de remvloeistof, die tegen het kookpunt aan kan zitten. Moet het gek gaan.Heeft verder niks met de schijven van doen.
Het is erg onduidelijk maar 50Nm + 20deg. is voor de Quadrifoglio 2.9 l die heeft voor een adapter tussen de fusee en de klauw waarvoor voor geldt. In jouw geval 105Nm voor de bouten remklauw->fusee😉
Citaat van: Brams77 op Gisteren om 10:05:34Het is erg onduidelijk maar 50Nm + 20deg. is voor de Quadrifoglio 2.9 l die heeft voor een adapter tussen de fusee en de klauw waarvoor voor geldt. In jouw geval 105Nm voor de bouten remklauw->fusee😉Ik ga natuurlijk wel busjes plaatsen tussen de klauw en het fusee (dus ook een soort adapter) om de grotere schijven te plaatsen. Maar 105Nm is het juiste aanhaalmoment dus.?
Zijn 316 rvs busjes geworden met nieuwe m12x120 10.9 bouten. Nu nog een beetje mooi weer om alles te monteren
Je kunt evt. de 292mm schijven achter ombouwen naar OEM 320mm schijven van de 280pk variant. Ik geloof dat je alleen andere caliper brackets nodig hebt en andere blokken en schijven (natuurlijk) (vergeef me dat ik zo niet weet wat de NL benaming is van de brackets)https://www.giuliaforums.com/threads/upgrade-rear-discs-292mm-to-320-mm.60029/Ik heb evt nog een setje drilled Zimmermanns liggen 320mm mocht je dat iets vinden😉