!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Stelviolo
9

  • Type Alfa: Stelvio
  • *
    - Startende Alfist
  • Ik ben niet gek, ik ben een Alfa.
Skidplate wrap + Savali einddemper + sierstukken
« Gepost op: 4 juli 2020, 09:36:24 »
Ik vind de Stelvio een prachtige auto met een geweldige kont. Wat ik minder vind aan de kont is de grijze skidplate en de chromen sierstukken. Ook het geluid van de uitlaat kan beter. Voor het geluid en de sierstukken had Savali een oplossing. Voor het wrappen van de skidplate ben ik naar TintPro in Deventer gegaan (ook voor zonwerende raamfolie). Zie hier het resultaat. Ben er erg blij mee.



Het kan altijd rapper.
*

DanaBanana
759

  • *****
    - Super Alfist
Re: Skidplate wrap + Savali einddemper + sierstukken
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2020, 12:44:19 »
Ziet er goed uit!   Ik ben wel benieuwd waarom je voor een wrap bent gegaan en niet een originele donker skidplate hebt besteld. Scheelt dat veel in prijs?
*

Stelviolo
9

  • Type Alfa: Stelvio
  • *
    - Startende Alfist
  • Ik ben niet gek, ik ben een Alfa.
Re: Skidplate wrap + Savali einddemper + sierstukken
« Reactie #2 Gepost op: 4 juli 2020, 16:47:46 »
Ik was al bij TintPro voor wat extra zonwerende folie op mijn ramen. Hij bood aan om de skidplate te wrappen. Was zo gepiept en ik vind het er netjes uitzien. Zit er nu ongeveer een maand op en nog steeds mooi. Ben wel benieuwd hoe lang het mooi blijft. Een andere skidplate bestellen kan altijd nog.
Het kan altijd rapper.