!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Wat voor diffuser heb je laten plaatsen?
Heb even een vraag ,ik zie dat er 2 verschillende zijn met demper en zonder demper van ragazzon, Die zonder demper zal wel een kabaal maken, wat is jullie ervaring hier in? met of zonder demper.