Club Alfa Romeo

Alfa Romeo Types => De Giulia / Stelvio Club => Exterieur => Topic gestart door: Alfa 147 Ti op 27 januari 2025, 18:37:35

Titel: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: Alfa 147 Ti op 27 januari 2025, 18:37:35
Oh nee! Volgende Alfa Romeo Giulia wordt een crossover!

https://www.autoblog.nl/nieuws/oh-nee-volgende-alfa-romeo-giulia-wordt-een-crossover-7031169
Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: GT1986 op 27 januari 2025, 20:54:52
Balen, maar niet raar. Wie koopt er anno 2025 nog een sedan? Bovendien moet je het accupakket ergens kwijt, en dat gaat makkelijker bij een hoger model.

Het is helaas de tijd waarin we leven. Vroeger komt niet meer terug.
Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: Alfa 147 Ti op 27 januari 2025, 22:27:26
Dan ben ik van Eén uitstervend ras denk ik want ik koop niet zo hok waar ze bij Alfa dan mee komen ik wil een mooie sedan of een Sportwagon en dat heeft volgens mij helemaal niets met vroeger te maken, maar hopelijk blijven ze bij een mooi Duits merk waar ik vroeger mee op gegroeid ben wel op het juiste pad en dan weet ik wel over een paar jaar wat ik doe naar heel lang Alfa rijden en  dat heeft een familielid van mij al gedaan naar de slechte service in 2005 naar vijf nieuwe Alfa’s.
Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: Ton H8 op 28 januari 2025, 10:41:06
Er komt een tijd dan zie je alleen aan het embleem op de voorkant in wat voor merk auto je rijdt......
Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: Robert69 op 28 januari 2025, 13:26:36
Laten we gewoon maar eventjes afwachten wat er daadwerkelijk gaat gebeuren. In het geval van AR wordt er altijd heel veel geroepen maar klopt het lang niet altijd in de praktijk.
Aan de andere kant zullen auto's en auto rijden nooit meer hetzelfde zijn. Dat is ergens ook maar goed ook, anders liep er nog steeds 1 pk op vier benen voor jouw Alfa embleempje
Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: DanielH92 op 28 januari 2025, 14:28:58
Er komt een tijd dan zie je alleen aan het embleem op de voorkant in wat voor merk auto je rijdt......

Zover is het al lang. Alle merken zijn momenteel zeecontainers aan het presenteren waarbij je zonder logo geen onderscheid in merk kan maken.
Als ik de merken hier blur, zou iemand nog kunnen zeggen wel merk dit moet voorstellen?
Anoniem hok, totaal geen eigen identiteit meer. Eén van zovelen. Schijnt dus een hyundai voor te stellen.
(https://i.ibb.co/R6V9Djn/2025-01-28-142625.png) (https://ibb.co/ykbXQ4T)

Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: MysteryAngel op 28 januari 2025, 17:50:22
Tja de huidige generatie wil gewoon hoog en hip.
En zoveel mogelijk gadgets in een groot scherm net zoals hun smartphone,
want mensen kunnen blijkbaar niet zonder tegenwoordig.
En wat voor badge er dan uiteindelijk op een auto zit wordt steeds minder relevant.
Het worden allemaal eenheidsworsten.


Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: Quadrifoglijoost op 28 januari 2025, 19:49:24
Yep: https://www.carscoops.com/2025/01/2027-alfa-romeo-giulia-will-transform-into-a-crossover-abandoning-its-sedan-roots/
Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: Alfa 147 Ti op 28 januari 2025, 20:18:36
VerdeVisconti je moet maar heel lang je nieuwe Giulia gaan rijden want mooier gaat het niet meer worden.
Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: Quadrifoglijoost op 28 januari 2025, 20:29:51
VerdeVisconti je moet maar heel lang je nieuwe Giulia gaan rijden want mooier gaat het niet meer worden.
Dat was wel de bedoeling, vandaar de Q
Titel: Re: Weer prachtig nieuws over de nieuwe Giulia 😂
Bericht door: DMC-12 op 4 februari 2025, 09:14:35
lijkt alweer oud nieuws in dat bericht, in Amerika worden ze verstandig en komt er ook een versie (het platform) met brandstofmotor. Wat voor model het dan wordt is een vraagteken en, indien een cross over, minder interessant dan de huidige Giulia naar mijn mening. Maar dat er toch ook een ice versie komt is al positief, hopelijk ook in EU.