Club Alfa Romeo
Alfa Romeo Types => De Giulia / Stelvio Club => Exterieur => Topic gestart door: Hjcvdm op 21 juli 2023, 22:35:59
-
Mijn Stelvio heeft zwarte remklauwen en dat vind ik een beetje saai. Ik ga ze daarom laten spuiten. Welke kleur zouden jullie kiezen? Ik vind zelf geel heel mooi bij het blauw en bruine leer. Mijn vorige had rode remklauwen (ook Blu Montecarlo). Nog andere ideeën of voorkeuren?
-
Zilver of rood
-
Rood of geel
-
Ik had rood op mijn Giulia Blu Montecarlo, vond ik het mooiste staan. Auto mag er vooruit komen dat ie sportief is!
-
ik heb op m'n giulia geel :)
zie
https://www.alfaowner.com/media/albums/jwq.136/ (https://www.alfaowner.com/media/albums/jwq.136/)
-
Goud!
-
Goud!
't is geen Subaru ;)
-
Goud!
't is geen Subaru ;)
Is de laatste Stelvio Q 100 anniversario edition dan ook een Subaru?
-
Goud!
Ook fraai, maar dan vooral op all-black, vind ik.
-
Bij Blu Montecarlo moeten ze geel zijn en niets anders. Raar dat mensen dat hier niet lijken te weten….
-
Bij Blu Montecarlo moeten ze geel zijn en niets anders. Raar dat mensen dat hier niet lijken te weten….
De remklauwkleurgoeroe, voor al uw remklauwkleuradviezen ;D
-
-
G..verdomme hebben ze die van mij in het rood geleverd(https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/1f631.png)
-
G..verdomme hebben ze die van mij in het rood geleverd(https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/1f631.png)
Da’s dus niet goed. Hopelijk zit je nog in de garantie. ;-)
-
De enige garantie die we hebben, is dat we allemaal naar de eeuwige jachtvelden gaan!
Zit geen meerprijs aan
-
Ik zou voor geel gaan.
-
Gewoon zwart laten.
Niet moeilijk doen als het al goed is.
-
Ik zou voor geel gaan..
-
Groen?
-
Groen?
Ja of rood/geel/groen. Of groen/wit/rood. Of rood/wit/blauw. Of blauw/wit/rood, als je issues hebt.
-
Komende week krijgen de remklauwen als het goed is hun nieuwe kleur! Ik zal het resultaat hier delen, maar ik denk dat hij vrij uniek wordt :D
-
Komende week krijgen de remklauwen als het goed is hun nieuwe kleur! Ik zal het resultaat hier delen, maar ik denk dat hij vrij uniek wordt :D
Ben benieuwd ! 🫣
-
Je kan de kleur toch gewoon zeggen?
-
Komende week krijgen de remklauwen als het goed is hun nieuwe kleur! Ik zal het resultaat hier delen, maar ik denk dat hij vrij uniek wordt :D
Toch voor roze gegaan? Gewaagd!
-
Je kan de kleur toch gewoon zeggen?
Jij hebt niks met het principe van verrassing en opbouw van spanning, begrijp ik?
Ontopic: Ik gok dat hij voor ton-sur-ton gaat en voor lichtblauw kiest.
-
Juist, spanning opbouwen! (en het is nog niet gedaan dus ook nog niet geslaagd)
Maar nee, geen pasteltinten in/aan mijn auto...
-
Ik gok op Blu Montecarlo. (Of roestbruin)
-
Ik gok op Blu Montecarlo. (Of roestbruin)
breng me nou niet op nog anderen ideëen...
-
Je kan de kleur toch gewoon zeggen?
Jij hebt niks met het principe van verrassing en opbouw van spanning, begrijp ik?
Ontopic: Ik gok dat hij voor ton-sur-ton gaat en voor lichtblauw kiest.
Idd, in dit geval heb ik geen spanning.
Daar is wat meer voor nodig dan de kleur van een remklauw van andermans auto.
Maar het zal ongetwijfeld helemaal goedkomen. 
-
Als er niet snel een antwoord en foto's komen hoeft het van mij allemaal niet meer hoor. :sign0023:
-
De klauwen liggen nu bij de spuiter! Dus nog een paar dagen drogen ;)
-
Viel denk ik niet mee voor de spuiter, met een blinddoek om. Of mocht hij het al wel weten?
-
Als er niet snel een antwoord en foto's komen hoeft het van mij allemaal niet meer hoor. :sign0023:
Slotje in 3.......2.......
-
.......paar dagen. Moeten nog drogen!


-
Het duurde inderdaad even omdat er meerdere keren gewacht moest worden op het drogen. Maar hier is het resultaat, ik ben er zelf echt superblij mee. De remklauwen achter zijn helemaal rood, wel dezelfde kleur.
(https://i.ibb.co/3Mrjr71/20230825-120717.jpg) (https://ibb.co/BrzQztL)
(https://i.ibb.co/Rhc8prN/20230825-120732.jpg) (https://ibb.co/hXV0RQc)
(https://i.ibb.co/HC77trq/20230825-120727.jpg) (https://ibb.co/9hnnbqW)
-
Ja......Wel apart idd.🤔
-
Ja......Wel apart idd.🤔
tja, ieder z'n ding..... ik houd het bij geel ..... ;)
-
Originele en gedurfde keuze! (https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/1f44d.png)
-
Ik hou het ook bij geel.
(https://i.ibb.co/W2rkhPq/32-E3-E281-2-C97-4-F6-C-8308-C63-AD4-BAC86-E.jpg) (https://ibb.co/G5ZW6tB)
-
Origineel gevonden, dat wel.
Mij iets te opvallend.
-
Ik hou het ook bij geel.
(https://i.ibb.co/W2rkhPq/32-E3-E281-2-C97-4-F6-C-8308-C63-AD4-BAC86-E.jpg) (https://ibb.co/G5ZW6tB)
Ik krijg echt een harde plasser van die groene kleur, super vet!
-
Ik krijg echt een harde plasser van die groene kleur, super vet!
[/quote]
Ik ook nog steeds.
-
Goed dat jij er blij mee bent. Ik persoonlijk zou het zo nooit doen.
-
Oke, eerlijk is eerlijk: het is uniek en apart. Zou het mijn keuze zijn? Nee, ik zou voor een egale kleur gaan. Maar als jij er happy mee bent dan is het goed, je hebt niemands goedkeuring nodig uiteindelijk.