!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dit topic bevat een bericht dat is gemarkeerd als beste antwoord. Klik hier om dat bericht direct te bekijken!
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
[gezocht] Giulietta QV standaard middendemper
« Gepost op: 27 mei 2019, 14:10:57 »
Wie heeft nog zijn/haar Giulietta 1750 QV standaard middendemper nog liggen? Graag wil ik deze overkopen of ruilen tegen mijn sportdemper in het midden.

Mijn uitlaat lijn gaat gewijzigd worden aan het einde en nu klinkt mijn midden sportdemper echt super gaaf. Alleen met de aankomende aanpassingen wordt het te luid, vandaar dat ik weer de standaard middendemper zoek.

Ik heb een Remus middendemper momenteel.
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

FreddyW159
363

  • Type Alfa: 159 1750 TBI TI
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: [gezocht] Giulietta QV standaard middendemper
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2019, 14:58:34 »
Gewijzigd worden ja? En het klinkt nu al heerlijk.  Ik ben benieuwd wat het nu gaat worden. Of word het wat milder?
Liefhebber van auto's en daarmee dus Alfist. Helaas niet meer in het bezit van een Alfa, maar in de toekomst komt er zeker weer eentje op de stoep.

Ex:
1994 164 3.0 V6 12V QV.
1998 146 1.4-16V T.Spark Junior.
2011 159 1750 TBI sedan.
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: [gezocht] Giulietta QV standaard middendemper
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2019, 14:59:32 »
Het wordt nog gaver, wel milder in basis maar nu met kleppensysteem erbij.
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
Gemarkeerd als beste antwoord door Paul Gepost op 27 mei 2019, 15:03:59
*

alfistalimburg
464

  • Type Alfa: giulietta qv
  • ****
    - Senior Alfist
  • you only live once
Alfa Romeo Giulietta QV: Audison composet - Ulter 100mm einddemper - 19inch Prodrive S velgen - Brembo remschijven + EBC red stuff blokken
RVS Jmtuning downpipe - powerflexrubbers - stage 2 jtd performance koppeling - k04 hybrid turbo - airtec intercooler
322,6pk/437nm