!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

DanaBanana
773

  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #15 Gepost op: 16 februari 2011, 22:32:36 »
Valt me op dat bijna iedereen andere type velgen heeft voor de winterbanden. Bij de Mito van mijn vriendin speelde dit ook in de herfst. Ik was al druk aan het orienteren, totdat zij met de opmerking kwam: "Wat een onzin, ik neem gewoon hetzelfde type als voor de zomerbanden. Wel zo handig als er 'ns een velg beschadigd." Typisch verschil tussen logica van man en vrouw?!?
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #16 Gepost op: 16 februari 2011, 22:46:28 »
Citaat van: DanaBanana;4224
Valt me op dat bijna iedereen andere type velgen heeft voor de winterbanden. Bij de Mito van mijn vriendin speelde dit ook in de herfst. Ik was al druk aan het orienteren, totdat zij met de opmerking kwam: "Wat een onzin, ik neem gewoon hetzelfde type als voor de zomerbanden. Wel zo handig als er 'ns een velg beschadigd." Typisch verschil tussen logica van man en vrouw?!?

nah , ik zal het liefst ook gewoon het hele jaar door met dezelfde type velg willen blijven rijden ,ik mijn geval wordt een 2de setje Turbina Titanio's erg duur in tegenstelling tot welke velgen (die ook mooi zijn) je erop kan doen als winterset voor veeel minder euro's .....
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

DanaBanana
773

  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #17 Gepost op: 16 februari 2011, 23:06:36 »
Is nou eigenlijk al bekend wat de titanio's after-market kosten bij de dealer? Als optie op de QV kosten ze geen cent meer dan de 8c competizione velgen of de gewone turbina's. Neem dus aan dat ze als los onderdeel ook niet duurder zullen zijn dan die velgen?
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #18 Gepost op: 17 februari 2011, 14:37:02 »
Citaat van: DanaBanana;4230
Is nou eigenlijk al bekend wat de titanio's after-market kosten bij de dealer? Als optie op de QV kosten ze geen cent meer dan de 8c competizione velgen of de gewone turbina's. Neem dus aan dat ze als los onderdeel ook niet duurder zullen zijn dan die velgen?

op de distinctive worden ze afgenomen met de optie prijs van ongeveer 1850 euro , en bij de QV is dit maar 950 ....
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
18" Titanio Turbina's
« Reactie #19 Gepost op: 17 februari 2011, 20:47:11 »
Citaat van: RiriassaQV;4259
op de distinctive worden ze afgenomen met de optie prijs van ongeveer 1850 euro , en bij de QV is dit maar 950 ....

Als ik me niet vergis zijn de Titanio's 'slechts' 650 als optie voor de QV! De Turbina's in het wit kosten - incl metalen 5 spaak en zonder banden - 1200 Euro... Denk dat de grijze variant niet duurder is!
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #20 Gepost op: 18 februari 2011, 00:26:37 »
Citaat van: Crips;4279
Als ik me niet vergis zijn de Titanio's 'slechts' 650 als optie voor de QV! De Turbina's in het wit kosten - incl metalen 5 spaak en zonder banden - 1200 Euro... Denk dat de grijze variant niet duurder is!

, ik moet echt leren onthouden ,mij fout
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

DirkQv
64

  • **
    - Junior Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #21 Gepost op: 26 oktober 2011, 19:18:49 »
Ik heb eens geinformeerd naar de turbina titanio velgen met maat 18" en deze kosten bij de dealer €334,-inc.btw per stuk en bij de Firma tuynder €249,-exc.btw per stuk.Voor de mensen die het wil weten.

Groet Dirk
:cool:without a hart we would be mere machines:cool:

Reeds gehad: Alfa Romeo 33 1.3 s blue donker grijs metallic 1989, Alfa Romeo 155 1.7 donker paars metallic 1994, Alfa Romeo 145 Qv Rosso Proteo 2000, Alfa Romeo Giulietta Qv, Alfa Romeo Stelvio Q4 2017
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #22 Gepost op: 25 december 2011, 15:58:59 »
Nog steeds niemand die zijn of haar 2e hands 18" Titanio Turbina's wil overdoen?
Ben naar deze velg- of een andere mooie 18 inch set op zoek voor een winterbandenset voor mijn Juul QV.
Mag ook een complete 2e hands 18 inch Alfa winterbandenset zijn.
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #23 Gepost op: 18 augustus 2012, 11:33:47 »
Met een beetje engelen geduld en wat mazzel gisteren een splinter nieuwe Titanio's set op de kop getikt via marktplaats.
Afgehaald bij een aardige meneer in het Westland en kwamen bij Maasland vandaan.
Verkoper had ze destijds voor zijn prive Juul gekocht en kreeg direct daarna een Mito lease wagen, zodat de titanio's ongebruikt overbodig werden)
Over een week of 3 (moet ik toch naar de dealer) laat ik ze eronder plaatsen en gelijk mijn huidige nog goede banden er om leggen.
Zit nog effe te dubben of ik gelijk spoorverbreders 15 mm bestel ?! Doen of niet?



Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

WalterW
526

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #24 Gepost op: 18 augustus 2012, 13:29:26 »
Het zijn en blijven PRACHTIGE velgen ! Zal goed staan Roxxi !
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #25 Gepost op: 18 augustus 2012, 14:08:06 »
zie je Roxxi , een klein beetje geduld en goed zoeken ;) ,nu heb er een hele mooie set bij ..:D
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

ROBIN
1.113

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #26 Gepost op: 18 augustus 2012, 15:21:19 »
Klasse Roxxi eindelijk:)

Enne die spoorverbreders?   doen!!!!!!!!!!!  Als je wielen er toch afliggen kunnen ze er meteen tussen.
QV SAVALI
*

suomy
816

  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #27 Gepost op: 18 augustus 2012, 21:43:02 »
Citaat van: Roxxi QV;22797
Met een beetje engelen geduld en wat mazzel gisteren een splinter nieuwe Titanio's set op de kop getikt via marktplaats.
Afgehaald bij een aardige meneer in het Westland en kwamen bij Maasland vandaan.
Verkoper had ze destijds voor zijn prive Juul gekocht en kreeg direct daarna een Mito lease wagen, zodat de titanio's ongebruikt overbodig werden)
Over een week of 3 (moet ik toch naar de dealer) laat ik ze eronder plaatsen en gelijk mijn huidige nog goede banden er om leggen.
Zit nog effe te dubben of ik gelijk spoorverbreders 15 mm bestel ?! Doen of niet?




 Prachtig zeker in combinatie met je kleur lak !
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #28 Gepost op: 18 augustus 2012, 21:46:07 »
Citaat van: ROBIN;22801
Klasse Roxxi eindelijk:)
 
Enne die spoorverbreders? doen!!!!!!!!!!! Als je wielen er toch afliggen kunnen ze er meteen tussen.
Mannen bedankt, enne Robin ik denk idd. dat ik dat gelijk laat doen.
Dan moet ik toch bij Novitec 2x de Spoorverbrederset 15mm , 5x110 incl wielbouten voor 4 wielen hebben?
 
Heeft iemand toevallig ook nog 4 nieuwe originele naafdoppen te koop, want die mis ik nog effe bij deze 18" titanio set. (kan de oude wel overzetten neem ik aan, maar nu ik toch bezig ben..... ;-)
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

ROBIN
1.113

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
18" Titanio Turbina's
« Reactie #29 Gepost op: 19 augustus 2012, 00:24:49 »
Citaat van: Roxxi QV;22806
Mannen bedankt, enne Robin ik denk idd. dat ik dat gelijk laat doen.
Dan moet ik toch bij Novitec 2x de Spoorverbrederset 15mm , 5x110 incl wielbouten voor 4 wielen hebben?
 

Klopt precies.
 
En die centen voor die naafkappen zou ik lekker in m'n zak houden.
Zet ze gewoon over joh.
QV SAVALI