!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

samendjinn
15

  • Type Alfa: Alfa Brera
  • *
    - Startende Alfist
Alfa giulietta QV nardo grey giulia velgen
« Gepost op: 6 juli 2020, 01:36:44 »
Na jaren ben ik weer terug op het forum, als Alfa liefhebber kom ik uiteindelijk weer terug.
In het verleden heb ik wel 5 andere Alfas gehad , Mijn unieke Audi S5 cabriolet heb ik ingeruild op een mooie en unieke  Alfa Giulietta QV die echt op alle punten is aangepakt..
Ga ik spijt krijgen van dat ik de cabrio met dik 333pk weg doe, ja ik denk het wel maar ik kon deze QV niet laten staan.

De auto is in mijn bezit😊😊 :

Mijn vragen

-Er zitten 18 inch zwarte als nieuwe  Bola velgen onder de auto met 4 nieuwe pirelli Zero 245 35 18 banden ., heeft iemand Giulia  19 of 20 inchwielen in het zwart liggen?
Misschien heeft er iemand interesse in mijn mooie als  nieuwe Bola zwarte 18 inch velgen met nieuwe banden? Fotos op aanvraag

- Kan je op de multimedia die er in bouwjaar 2015 zit videos ( mpeg avi etc) worden afgespeeld via een sd kaart , usb stick of telefoon ( Android)

 In ieder geval bedankt voor de reacties.
Ik had de vraag al eens gesteld maar dat klopite niet helemaal.
Alvast dank !

mvg
Sam Baaroun