!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Paul
1.849

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Kentekenplaathouder
« Gepost op: 2 januari 2019, 12:09:25 »
Ik ben opzoek naar een kentekenplaathouder zonder tekst erop, maar wel met de ruimte ervoor.
Nu heb ik een kentekenplaathouder met 3D tekst erop van de verkoper. Maar door die 3D letters kan ik geen CAR sticker erop plakken en dat moet wel natuurlijk! haha

Reactie of Pm zie ik tegemoet!

Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Giulia M
268

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 MT
  • ****
    - Senior Alfist
    • GM - Car Drawings

Geïnteresseerd in een tekening van jouw auto? Die kan ik voor je maken! Klik Hier (of PM!)

Mijn Giulia :-)
*

brinkerik
1.846

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Kentekenplaathouder
« Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2019, 07:02:43 »


Ik kan dat wel regelen, Ik wil ze alleen niet versturen, dat gaat zeker kapot, dus liefste mee nemen naar de Autobahn meeting  in c.a.  April / afhalen hier in Assen.

Zeg, 2.50 per stuk.

Nu Giulietta Qv Perla Moonlight  &   Panda 100 HP

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97