!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

QaptainQuark
193

  • Type Alfa: Giulietta 1.4MA
  • ***
    - Alfist
    • pieterleijten.com
Alfa huren
« Gepost op: 10 januari 2013, 15:28:22 »
Wellicht een vreemde vraag, maar ik stel hem toch, aangezien hier de kenners zitten ;)

In mei dit jaar ga ik trouwen met mijn vriendin. Als vervoer willen we uiteraard een mooie bolide huren. Ik vond de Giulietta prima zat, maar mevrouw wil wel graag een cabrio. Valt wat van te zeggen voor in mei ;) Mijn eis is wel dat het een Alfa is. Dus had ik mijn oog al laten vallen op een Spider Classic of een nieuw model Spider via silverline.nl. Maar wellicht hebben jullie nog meer tips?

Alle ideeen zijn welkom!
Don't be average, be iLektrik And while your at it, like my Dustin Hertz FB-page to keep posted on releases and gigs!
Re: Alfa huren
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2013, 17:22:48 »
uitgebreide proefrit bij een Alfa dealer aanvragen?  O0
*

QaptainQuark
193

  • Type Alfa: Giulietta 1.4MA
  • ***
    - Alfist
    • pieterleijten.com
Re: Alfa huren
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2013, 19:17:09 »
Hahahaaha, eens even zien waar ze zo'n 8C op voorraad hebben :D
Don't be average, be iLektrik And while your at it, like my Dustin Hertz FB-page to keep posted on releases and gigs!
*

Marcelalfa
78

  • Type Alfa: 159
  • **
    - Junior Alfist
Re: Alfa huren
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2013, 21:21:22 »
Hahahaaha, eens even zien waar ze zo'n 8C op voorraad hebben :D

Er heeft er een heel lang bij Stemmerdink in Veenendaal gestaan, een 8C spider, een witte 8)
“Quando vedo un Alfa Romeo passare mi tolgo il cappello.”
(Henry Ford)