!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Nfsrival149
1

  • Type Alfa: Brera 3.2
  • *
    - Startende Alfist
Einddemper(s) Brera 3.2
« Gepost op: 3 juni 2025, 13:02:49 »
Hallo iedereen,

Sinds afgelopen zondag ben ik trotse eigenaar van een Brera 3.2L V6 uit 2006.
Ik vind alleen het geluid iets te tam, ik ben dus opzoek naar andere einddemper(s).

Mits iemand deze te koop heeft heb ik zeker interesse. Alvast bedankt

Mvg,
Tristan
*

GTlife
567

  • Type Alfa: GT 937 & Brera
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
  • Less yap, more brap
Re: Einddemper(s) Brera 3.2
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2025, 09:19:23 »
Heb zelf recent de middendemper verwijdert bij mij 2.2 ipv dure einddempers monteren. Kost bijna niks en geeft ook een goede verbetering in geluid