!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Robert69
1.230

  • Type Alfa: Benenwagen
  • *****
    - Super Alfist
Gezocht: hobby poetser/detailer Friesland
« Gepost op: 29 juli 2020, 17:17:55 »
Hi all,

Aangezien ik sinds enkele maanden de gelukkige bezitter ben van een prachtige Giulietta, wil ik haar graag ook mooi houden.

MAAR.....ik heb echt de tijd en zin niet om haar minimaal 2x per jaar helemaal te wassen en te detailen. Heb het geprobeerd met mijn 147 destijds maar moet bekennen dat het gewoon niet mijn ding is. Gelukkig is er in mijn woonplaats een behoorlijk goede wasstraat, maar ik wil haar eigenlijk toch wel minstens 2x per jaar goed onderhanden laten nemen.

Ik kan naar een bedrijfje gaan om dat te laten doen, maar wellicht zijn hier hobbyisten die het leuk vinden om een centje bij te verdienen en die mijn Alfa met alle liefde en respect willen poetsen/detailen/coaten. Zo weet ik zeker dat ze met pure Alfa-liefde verwend wordt en jij kunt wat bijverdienen om jouw bella te onderhouden en/of te upgraden. Een masterlijk idee, zo vind ik zelf.

Ik dacht aan zo'n 2x per jaar (ook afhankelijk van de prijs), bij voorkeur afwerken met keramische coating zodat ik zelf tussendoor alleen even hoef af te spuiten in de wasbox (yes, I'm a lazy basterd) . Absolute voorwaarde is dat je ruime (aantoonbare) ervaring hebt met poetsen (binnen-en buitenkant ), detailen en het liefst keramisch coaten.

Ik woon zelf in Drachten dus het is handig als je niet heel erg ver weg woont. Lijkt het je wat? Stuur even een pb-tje met je ervaring en een prijsindicatie, en dan zien we wel of we eruit komen samen.

Ciao!
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Thijsch
106

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ***
    - Alfist
Re: Gezocht: hobby poetser/detailer Friesland
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2020, 11:35:17 »
Mocht je hier geen succes hebben zou ik de vraag stellen op het forum van carclean.com, daar zitten de echte poetsfanaten.

Over de afgelopen jaren zelf een behoorlijke verzameling opgebouwd inc.l deftige poetsmachine, maar er gaat inderdaad de nodige tijd en energie in zitten. Daar moet je maar net zin in hebben. Voordeel is wel dat als alles netjes is, het enkel een kwestie is van bijhouden. :)
*

Armeo
27

  • Type Alfa: Lexus
  • *
    - Startende Alfist
Re: Gezocht: hobby poetser/detailer Friesland
« Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2020, 13:41:31 »
He, woon ook in Drachten. Ik heb nu twee keer mijn auto's naar Alex vd Veen gebracht in Kornhorn. Is schappelijk en vriendelijke gast. Levert goed werk.
*

Robert69
1.230

  • Type Alfa: Benenwagen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Gezocht: hobby poetser/detailer Friesland
« Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2020, 14:06:25 »
Citaat van: Armeo op  1 augustus 2020, 13:41:31
Citaat van: Armeo op  1 augustus 2020, 13:41:31
He, woon ook in Drachten. Ik heb nu twee keer mijn auto's naar Alex vd Veen gebracht in Kornhorn. Is schappelijk en vriendelijke gast. Levert goed werk.

Hey Armeo, bedankt voor de tip! Als zich verder geen liefhebbers melden dan is dat zeker een optie.

Breng mijn centjes het liefst naar een Alfa-liefhebber zodat het in 'la familia' blijft maar ja als die liefhebber er niet is houdt het op natuurlijk. Kan me ook wel voorstellen dat mensen hun eigen auto leuk vinden om te doen maar niet die van een ander. Het was het proberen waard zeg maar.
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Armeo
27

  • Type Alfa: Lexus
  • *
    - Startende Alfist
Re: Gezocht: hobby poetser/detailer Friesland
« Reactie #4 Gepost op: 1 augustus 2020, 15:27:55 »
Ja sorry, ik ga ook altijd langs de wasdas lol.
*

Robert69
1.230

  • Type Alfa: Benenwagen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Gezocht: hobby poetser/detailer Friesland
« Reactie #5 Gepost op: 3 augustus 2020, 17:04:28 »
Mag van mij een slotje op. Mocht iemand toch geïnteresseerd zijn dan graag via PB. Dank.
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce