!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

vinnyrietbroek
3

• Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Goede dag,

sinds 2 weken zijn wij trotse eigenaars van een giulietta quadrifoglio launch edition uit 2015.
dit is alweer mijn 4e alfa. tijdens de proefrit viel mij op dat de airco rechts goed koud was en aan de linkerkant verschrikkelijk warm. door middel van chat gtp en youtube kwam ik erachter dat dit kwam door de recirculatie klep bediening. gelukkig kon ik een filmpje vinden waar werd laten zien dat het te doen was zonder het dashboard te demonteren... uiteindelijk hierdoor nog iets van de prijs kunnen afkrijgen en overgegaan tot koop.

https://www.youtube.com/watch?v=yW91yWrsPIg
in het bovenstaande filmpje is precies te zien wat het probleem is en hoe deze is op te lossen. mijn vriendin heeft het voor elkaar gekregen om het achterste schroefje los te krijgen, mij lukte dat niet omdat ik daar al niet eens kon komen met mijn grote handen. momenteel hebben we een nieuw onderdeel laten 3d printen en is het motortje eraf. het probleem is echter het terug plaatsen. mijn vriendin krijgt het met geen mogelijkheid voor elkaar, en ik kom er al nieteens tussen.

mijn vraag is dus nu of er iemand is die dit toevallig al eens heeft gedaan en mij hierbij zou willen helpen? (natuurlijk tegen betaling)
alle tips zijn welkom !!