!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Skidje
2

  • Type Alfa: Giuletta
  • *
    - Startende Alfist
Zoals beschreven zoek ik zo’n alfa.
Automaat of handbak maakt niet zoveel uit. liefst wel een beetje onderhoudshistorie.
*

DanielH92
1.946

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Gezocht: Liefst Witte Giulietta 1.4 MA, 2011-2014 op benzine
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2021, 16:13:23 »
27 stuks daarvan op Autoscout, de keuze is reuze. Let goed op mooie details die vaak niet eens veel meer kosten, zoals sideskirts, (half) leder, licht- en regensensor etc. Bij vragen laat maar horen! Succes ;)
*

Namelson
15

  • Type Alfa: MiTo QV
  • *
    - Startende Alfist
Re: Gezocht: Liefst Witte Giulietta 1.4 MA, 2011-2014 op benzine
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2021, 12:47:52 »
Wat voor kilometer stand ben je naar op zoek?
*

Skidje
2

  • Type Alfa: Giuletta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Gezocht: Liefst Witte Giulietta 1.4 MA, 2011-2014 op benzine
« Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2021, 14:04:49 »
@Namelson: Niet echt aan gedacht. Zijn die motoren gevolig voor hoge standen (olie verbruik)? Ik geef er met mijn volvo verleden niet veel om. Motoren gezien die beneden 100kKm er slechter aan toe waren dan die met 300kKm of meer. Lange discussie ivm korte en lange ritten.

@DanielH92: Bedankt voor die verwijzing naar Autoscout. Stond een mooie witte met roodleder. Maar was al verkocht. Geen reactie maar wel dag later weg. Zelfde geldt voor 3 andere particulieren die moeite hebben met het geven van reactie. (Net die auto's waarbij geen telnr staat vermeld)