!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

albertdennink
6

  • Type Alfa: 159 1.9 jtd
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
gezocht sportschijven
« Gepost op: 21 december 2018, 10:32:38 »
goedemorgen mede alfisten!

ik ben op zoek naar sportschijven voor mijn 159.
heb een site gevonden https://www.autopartsonline.nl die voordelige sportschijven verkoopt van het merk Brakemax.
heeft iemand hier ervaring mee of dit goede sportschijven voor de alfa zijn? bvbd!
*

albertdennink
6

  • Type Alfa: 159 1.9 jtd
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: gezocht sportschijven
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2018, 10:42:55 »
weet iemand toevallig ook een soort checksysteem voor alfa , waar ik aan de hand van het chassisnummer de origineelnummers van de onderdelen kan vinden?
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: gezocht sportschijven
« Reactie #2 Gepost op: 21 december 2018, 13:37:57 »
weet iemand toevallig ook een soort checksysteem voor alfa , waar ik aan de hand van het chassisnummer de origineelnummers van de onderdelen kan vinden?

Hier heb je Eper voor nodig. (zelf geen ervaring mee dus weet niet exact hoe en wat)

Wat betreft je vraag m.b.t. brakemax schijven, als je met name voor de looks gaat zijn ze volgens mij wel ok, ben je van plan ook het circuit op te gaan denk ik dat ze dat niet gaan vol houden. Het is toch een beetje een budget remschijf...
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

Rainier155
129

  • ***
    - Alfist
Re: gezocht sportschijven
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2018, 13:59:34 »
Ik zou even kijken bij mtec brakes.
Is goed spul, heb zowel met 305 als 330mm schijven van ze gereden en nooit problemen gehad.  Spul wordt ook door veel Engelsen op het circuit gebruikt.

https://www.mtecbrakes.com/
Alfaloos
*

jwq
2.620

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: gezocht sportschijven
« Reactie #4 Gepost op: 26 december 2018, 15:29:37 »
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

albertdennink
6

  • Type Alfa: 159 1.9 jtd
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: gezocht sportschijven
« Reactie #5 Gepost op: 17 januari 2019, 14:19:23 »
Bedankt voor jullie reacties!!

@ TimW Is niet voor op het circuit, daar zou ik het ook niet mee aandurven inderdaad.
meer voor de look.

Kon op eper wel onderdelen vinden op auto type maar het systeem pakte helaas mijn chassisnummer niet.

@Rainier155 mtecbrakes, mooie site, veel mogelijkheden ook qua sportschijven!
is het een beetje te doen qua levertijd?

@jwq alfisti.net ook een mooie site vooral voor de sportremblokken veel keus voor mooie prijzen ook!

Bedankt voor de tips!