!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

johanvanmarion
26

• Type Alfa: Giulia
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Giulia super diffuser
« Gepost op: 18 februari 2025, 21:12:32 »
Hé allemaal,

Ik ben voor mijn Giulia 952 op zoek naar een standaard super diffuser voor de achterbumper met dubbele uitlaat.

Hoeft niet nieuw te zijn en is ter vervanging van mijn diffuser met enkele uitlaat. Benzine of diesel maakt niet uit, liefst wel met beide sierstukken (chroom).

Ik vind op internet eigenlijk niks of het is behoorlijk prijzig.

Misschien iemand hier die iets heeft liggen of weet?

Bedankt alvast! Gr, Johan
*

Hylke
108

• Type Alfa: Ja
    - Alfist
Re: Giulia super diffuser
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2025, 09:43:15 »
Op marktplaats staat een advertentie voor een tweedehands exemplaar voor EUR 90. Zoektermen "giulia originele diffuser". Heeft wel een uitsparing voor een trekhaak erin.

Daarnaast staat er voor EUR 110 een complete achterbumper met "biscarico" diffuser te koop. Maar die bumper heeft schade en die lijkt ook op de diffuser te zitten.
(aanvulling: bij die laatste hebben ze nu tekst gezet dat de diffuser diepe krasse heeft, dus wellicht niet meer interessant)
*

johanvanmarion
26

• Type Alfa: Giulia
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2025, 10:12:48 »
Op marktplaats staat een advertentie voor een tweedehands exemplaar voor EUR 90. Zoektermen "giulia originele diffuser". Heeft wel een uitsparing voor een trekhaak erin.

Daarnaast staat er voor EUR 110 een complete achterbumper met "biscarico" diffuser te koop. Maar die bumper heeft schade en die lijkt ook op de diffuser te zitten.
(aanvulling: bij die laatste hebben ze nu tekst gezet dat de diffuser diepe krasse heeft, dus wellicht niet meer interessant)
Dankjewel! Die op marktplaats heb ik gezien echter ik zoek een diffuser zonder trekhaakgat.
*

martijn-sud
6

• Type Alfa: Alfasud/ 155
  • *
    - Startende Alfist
« Reactie #3 Gepost op: 24 februari 2025, 19:56:25 »

Die van 90 euro is van mij, voor de liefhebber hier mag die voor zacht prijsje weg.

PB maar bij interesse

Trekhaak gat is nauwelijks zichtbaar

Martijn