!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Djeesiedjee
3

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Giulietta bose deurspeakers gezocht
« Gepost op: 21 mei 2024, 13:24:11 »
Hallo allemaal

Ik ben jason en ben in het bezit van een giulietta.
Na vol trots rond te rijden in mijn mooie alfa viel mij opeens op dat de klanken veranderde, en na thuiskomst toch maar luisteren of alle speakers het doen. Helaas was dit het geval en deed de speaker aan de bestuurders kant niets meer, maar de tweeter wel.

Na flink stoeien heb ik de speaker uit de deur gehaald voor productcode, maar helaas vragen ze hier de hoofdprijs voor omdat er bose op staat.

Na het schoonmaken van me auto de dag erna hoorde ik weer een speaker minder, blijkt dat er weer 2 uitgevallen zijn.
Na het doormeten op spanning hebben we een  speaker aangesloten om te luisteren en blijkt het te doen.

Toch raar dat opeens alle speakers het begeven.

Daarom ben ik graag opzoek naar bose deurspeakers.
Heeftbu iets liggen, laat het me weten!!
*

GT1986
1.214

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulietta bose deurspeakers gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2024, 15:12:46 »
Zit het probleem niet in je versterker? Het lijkt me te toevallig dat er opeens meerdere speakers sneuvelen.
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)
*

Djeesiedjee
3

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulietta bose deurspeakers gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2024, 15:26:44 »
Voor alsnog hebben we alles doorgemeten en andere speakers geprobeerd. De oude speakers hebben ook geen loep meer dus gesneuveld 😅

Misschien kan het zijn dat mijn versterker een te grote piek spanning eruit gooi dat ze klappen🤔