!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Robert69
1.231

  • Type Alfa: Benenwagen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #15 Gepost op: 28 oktober 2020, 12:09:50 »
Hallo allemaal!
Bedankt allemaal voor uw antwoorden. De reden waarom ik op zoek ben naar het vroege model is omdat ik de prijs laag wil houden. Nog een ding is dat ik alleen op zoek ben naar zwarte auto's (Black Matters XD) dus mijn opties zijn verder beperkt.

De witte hierboven ziet er interessant uit (ook fase 1 die goed is) maar zoals ik al zei, ik zoek alleen naar zwarte auto's, en dat is ook een beetje hoog in kilometers.

Het punt is dat ik al een paar auto's heb gezien, maar de meeste worden behoorlijk mishandeld (vooral in het interieur). Ik blijf zoeken naar een goede auto, maar als je er een kent, laat het me dan hier weten of een privébericht.

Als je uitsluitend voor zwart gaat dan is het inderdaad een lastige klus.

Voordat ik de mijne kocht, was ik uitsluitend op zoek naar een zwarte Juul. Of Rosso Competitione. Mijn vriendin dacht er exact hetzelfde over. Tot we onze huidige Juul zagen staan in de showroom: Argento Silverstone, zilverkleurig dus.  Beiden meteen verkocht, wat een prachtige intense kleur en zeker met de donkere 8C- velgen.

Ik wil maar zeggen: Black matters, silver matters, groen matters....maar wat echt matters is wat er onder de kleuren schuilgaat
Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend. Succes met zoeken, mocht ik iets tegenkomen zal ik je even tippen in dit topic
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

solid990
17

  • Type Alfa: G
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #16 Gepost op: 28 oktober 2020, 12:10:42 »
Haha, bedankt jongens!

Het ziet er veelbelovend uit, als het was uitgerust met navi en elektrische achterruiten zou het het complete pakket zijn, maar het ziet er in zeer goede staat uit!

Dat ga ik zeker in het weekend zien. Als je vergelijkbare auto's vindt, laat het me dan weten, ik denk dat ik hem zo snel mogelijk moet kopen XD
*

Bjorn K
73

  • Type Alfa: Alfa Romeo Giulietta QV
  • ****
    Amico del club - Junior Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #17 Gepost op: 28 oktober 2020, 12:13:29 »
Haha, bedankt jongens!

Het ziet er veelbelovend uit, als het was uitgerust met navi en elektrische achterruiten zou het het complete pakket zijn, maar het ziet er in zeer goede staat uit!

Dat ga ik zeker in het weekend zien. Als je vergelijkbare auto's vindt, laat het me dan weten, ik denk dat ik hem zo snel mogelijk moet kopen XD

Even bellen naar Sam echt een alfa hart. Heb ik die van mij ook gekocht (al 3 alfa’s)

Nu
Giulietta QV 1750tbi

Ex
145 1.7 16v indy
147 1.6 ts squadra chip
159 sw 2.2 jts
159 sw 2.2 jts ti
*

Bratra
331

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 sport
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #18 Gepost op: 28 oktober 2020, 12:24:32 »
Hallo allemaal!
Bedankt allemaal voor uw antwoorden. De reden waarom ik op zoek ben naar het vroege model is omdat ik de prijs laag wil houden. Nog een ding is dat ik alleen op zoek ben naar zwarte auto's (Black Matters XD) dus mijn opties zijn verder beperkt.

De witte hierboven ziet er interessant uit (ook fase 1 die goed is) maar zoals ik al zei, ik zoek alleen naar zwarte auto's, en dat is ook een beetje hoog in kilometers.

Het punt is dat ik al een paar auto's heb gezien, maar de meeste worden behoorlijk mishandeld (vooral in het interieur). Ik blijf zoeken naar een goede auto, maar als je er een kent, laat het me dan hier weten of een privébericht.

Ik ging ook voor zwart en kwam thuis met een Verde Visconti.
Fiat Cinquecento 1.1 Sporting
Fiat Seicento 1.1 Sporting
Fiat Seicento 1.1 Sporting Abarth
Fiat Panda 100HP
Fiat Punto EVO
Fiat Punto Twinair Turbo

Alfa Romeo MiTo TwinAir 0.9 Esclusivo
Alfa Romeo MiTo Racer
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm Super Veloce Pack

Alfa Romeo Giulietta 1.4 Sport

Stan
*

solid990
17

  • Type Alfa: G
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #19 Gepost op: 28 oktober 2020, 12:58:21 »
Wauw jongens waarderen de interesse echt! Ik verwachtte veel haat om eerlijk te zijn XD

Nogmaals bedankt. Ik zal me voorlopig vooral focussen op zwarte Gs en als ik niets vind dan ga ik voor andere kleuren. En hopelijk zo snel mogelijk deel uitmaken van de Alfa-familie met een mooie en snelle (en zwarte, laten we die XD) Giulietta niet vergeten
*

FreddyW159
363

  • Type Alfa: 159 1750 TBI TI
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #20 Gepost op: 29 oktober 2020, 09:22:31 »
Het is zoeken naar een speld in een hooiberg wat je doet. Ik vrees dat je bepaalde concessies moet doen. Een Giulietta QV met veel opties met een relatief lage kilometerstand ga je voor dat geld niet vinden. Ik heb mijn auto (159 1750 TBI) ook bij Sam van Dalen gekocht en bij hem weet je dat je iets goeds koopt. Mocht ik in jouw schoenen staan wist ik het wel...
Liefhebber van auto's en daarmee dus Alfist. Helaas niet meer in het bezit van een Alfa, maar in de toekomst komt er zeker weer eentje op de stoep.

Ex:
1994 164 3.0 V6 12V QV.
1998 146 1.4-16V T.Spark Junior.
2011 159 1750 TBI sedan.
*

solid990
17

  • Type Alfa: G
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #21 Gepost op: 29 oktober 2020, 11:09:24 »
Het is zoeken naar een speld in een hooiberg wat je doet. Ik vrees dat je bepaalde concessies moet doen. Een Giulietta QV met veel opties met een relatief lage kilometerstand ga je voor dat geld niet vinden. Ik heb mijn auto (159 1750 TBI) ook bij Sam van Dalen gekocht en bij hem weet je dat je iets goeds koopt. Mocht ik in jouw schoenen staan wist ik het wel...

Ik weet dat het niet gemakkelijk zal zijn om te vinden wat ik zoek, maar tegelijkertijd geloof ik dat ik rationeel ben. Zoals ik al zei, ik ben op zoek naar een auto van 10 jaar oud met een niet waanzinnig hoge initiële prijs, en dat is de reden waarom ik naar modellen voor het vroege jaar kijk en rond de 120k (met trouwens, ongeveer 10-12k per jaar is, wat je zou verwachten van zo'n auto). Wat betreft de uitrusting ben ik niet op zoek naar volledig uitgeruste auto's, alleen navi en elektrische achterruiten.

Een auto importeren is ook een optie, aangezien ik van plan ben de auto minimaal vijf jaar te houden. Maar ik heb al een paar keer gevonden, en de auto van Sam van Dalen ziet er in een zeer goede staat uit, zeker de moeite van het bekijken waard. Dat ga ik zaterdag zien en hopelijk lukt dat. Als het het scherm en de elektrische ramen aan de achterkant had, zou het een goed idee zijn, ik heb ze niet echt nodig om eerlijk te zijn, maar het zorgt ervoor dat de auto er beter uitziet.
*

Bratra
331

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 sport
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #22 Gepost op: 29 oktober 2020, 11:45:41 »
Ik weet niet wat je je van de navi voorstelt maar ik vind die dingen echt slecht. Ik heb een losse TT links onderin en dat werkt geweldig.
Fiat Cinquecento 1.1 Sporting
Fiat Seicento 1.1 Sporting
Fiat Seicento 1.1 Sporting Abarth
Fiat Panda 100HP
Fiat Punto EVO
Fiat Punto Twinair Turbo

Alfa Romeo MiTo TwinAir 0.9 Esclusivo
Alfa Romeo MiTo Racer
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm Super Veloce Pack

Alfa Romeo Giulietta 1.4 Sport

Stan
*

solid990
17

  • Type Alfa: G
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #23 Gepost op: 29 oktober 2020, 11:50:35 »
Ik weet niet wat je je van de navi voorstelt maar ik vind die dingen echt slecht. Ik heb een losse TT links onderin en dat werkt geweldig.

Ik zal dat waarschijnlijk nooit gebruiken om eerlijk te zijn. Het laat de auto er alleen wat exclusiever uitzien. Het gaat dus meer over hoe ik me daarover voel, ik weet dat het gek klinkt, maar dat is het ook.
*

Bratra
331

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 sport
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #24 Gepost op: 29 oktober 2020, 12:04:04 »
Nee hoor, als jij dat wil is dat aan jou. Lijkt me alleen wel  een zoektocht te worden.
Fiat Cinquecento 1.1 Sporting
Fiat Seicento 1.1 Sporting
Fiat Seicento 1.1 Sporting Abarth
Fiat Panda 100HP
Fiat Punto EVO
Fiat Punto Twinair Turbo

Alfa Romeo MiTo TwinAir 0.9 Esclusivo
Alfa Romeo MiTo Racer
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm Super Veloce Pack

Alfa Romeo Giulietta 1.4 Sport

Stan
Gemarkeerd als beste antwoord door solid990 Gepost op 29 oktober 2020, 15:08:23
*

Robert69
1.231

  • Type Alfa: Benenwagen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #25 Gepost op: 29 oktober 2020, 15:01:15 »

 ik weet dat het gek klinkt, maar dat is het ook.

Ik ben dol op mensen met zelfkennis
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #26 Gepost op: 29 oktober 2020, 18:25:51 »
Misschien ook eens bij Klompcars kijken,  ze hebben nog meer staan, maar nog niet alles hebben ze online. Zo uit mijn hoofd alleen geen zwarte, maar wel nog een rosso comp.
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

FreddyW159
363

  • Type Alfa: 159 1750 TBI TI
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #27 Gepost op: 30 oktober 2020, 08:15:58 »
Ik heb dat ook hoor, een navischerm in de auto ziet er mooier uit, ook al gebruik je het niet. Heb ook een standaard navigatiesysteem in mijn 159 maar gebruik mijn telefoon als ik navigatie nodig heb. Maar het staat gewoon mooier.
Liefhebber van auto's en daarmee dus Alfist. Helaas niet meer in het bezit van een Alfa, maar in de toekomst komt er zeker weer eentje op de stoep.

Ex:
1994 164 3.0 V6 12V QV.
1998 146 1.4-16V T.Spark Junior.
2011 159 1750 TBI sedan.
*

Robert69
1.231

  • Type Alfa: Benenwagen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #28 Gepost op: 30 oktober 2020, 10:38:09 »
Misschien ook eens bij Klompcars kijken,  ze hebben nog meer staan, maar nog niet alles hebben ze online. Zo uit mijn hoofd alleen geen zwarte, maar wel nog een rosso comp.

Aardige luitjes bij Klomp cars, Reinier is wel echt een liefhebber. Plus een mooie website. Vind hem wel wat aan de hoge kant qua prijzen, zeker gezien het feit dat het vaak importauto's zijn.
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulietta QV gezocht
« Reactie #29 Gepost op: 31 oktober 2020, 11:05:42 »
Misschien ook eens bij Klompcars kijken,  ze hebben nog meer staan, maar nog niet alles hebben ze online. Zo uit mijn hoofd alleen geen zwarte, maar wel nog een rosso comp.

Aardige luitjes bij Klomp cars, Reinier is wel echt een liefhebber. Plus een mooie website. Vind hem wel wat aan de hoge kant qua prijzen, zeker gezien het feit dat het vaak importauto's zijn.

Reken er nog 1000 euro bij als dezelfde auto bij ' italie in de Polder ' staat.   Op dit moment worden er erg veel import auto`s te koop aangeboden daar het Nederlandse belasting klimaat  voor een scheefgroei zorgt.

Ik zeg,  er is dus onderhandelings ruimte,  je koopt emotie, de beleving is er iig goed    :043:
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97