Club Alfa Romeo
CAR Marktplaats => Gezocht => Topic gestart door: 1562003 op 7 augustus 2020, 20:12:09
-
Hee halo mijn naam is rob haakman ik kom uit Alkmaar en ik ben nieuw ik jaren geleden een alfa 156 gereden en ik mis het rijden van alfa toch best wel nou ben ik al tijdje op zoek naar een knappe MiTo alleen mijn vraag aan jullie is wat is het beste blok van de MiTo mvg rob
-
Das simpel: de QV natuurlijk ;) maarrrr ik ben bevooroordeeld! De mijne staat momenteel te koop, mocht je interesse hebben
-
Hee halo oke bedankt voor je reactie
Mvg rob
-
Das simpel: de QV natuurlijk ;) maarrrr ik ben bevooroordeeld! De mijne staat momenteel te koop, mocht je interesse hebben
Had ik al gezegd dat dit een heel knappe QV is? Bij deze dan ;)
-
@Robert69 (https://www.clubalfaromeo.nl/forum/index.php?action=profile;u=7552) Dank je wel! 👍🏼